掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

莊端兒避雪壓軸凸圍 __,莊端兒,

莊端兒呢個Pose,令人噴血,想睇真人就要後日去書展喇!
莊端兒避雪壓軸凸圍昨日書展開鑼,寫真大戰隨即掀起戰幔,33C孫慧雪昨日稍露香肩親臨攤位谷銷量,逼到水洩不通,更指三千本寫真已賣逾一半,率先報捷!而同攤位賣書的莊端兒卻「避雪」留前鬥後,打算後日(23日)才壓軸出場,以「35E導彈」狙擊雪雪!莊端兒呢個Pose,令人噴血,想睇真人就要後日去書展喇!一連七日的書展昨日正式開鑼,大批書迷為搶購心頭好不惜凌晨排隊等入場,各式各樣的寫真集成為一眾宅男的頭號獵 ...


莊端兒避雪壓軸凸圍

昨日書展開鑼,寫真大戰隨即掀起戰幔,33C孫慧雪昨日稍露香肩親臨攤位谷銷量,逼到水洩不通,更指三千本寫真已賣逾一半,率先報捷!而同攤位賣書的莊端兒卻「避雪」留前鬥後,打算後日(23日)才壓軸出場,以「35E導彈」狙擊雪雪!

一連七日的書展昨日正式開鑼,大批書迷為搶購心頭好不惜凌晨排隊等入場,各式各樣的寫真集成為一眾宅男的頭號獵物,當中以入行十年、初度開封33C上圍的34歲無綫小花孫慧雪,所影的大解放噴血寫真最為矚目,昨日她亦露香肩到書展宣傳谷銷量,引來幾十位粉絲逼爆攤位,雪雪喜出望外說:「之前搞咗兩次簽名會,以為要嚟o既人都嚟咗,點知仲有咁多人支持,多謝!(今日露肩性感咗喎!)係呀,啲記者叫我唔好太密實,好我就露個膊頭啦。(下次再性感啲?)睇情況靚都可以o既。」雪雪透露今次印了約三千多本,暫時賣了逾半,暫決定不再加印。

準備搶眼戰衣

對於o靚模姚紫茵聲稱有老闆及契爺包起五千本,雪雪笑說:「我冇老闆同契爺,都係靠Fans買!」她又表示出寫真後多了不少要求她性感的工作,但她盡量不接:「我想澄清我唔係專行性感,我係演員,如果有適合角色我都OK。(泳衣內衣都OK?)要睇吓,真係要同Fans講唔使擔心,我唔係轉行性感。(有冇泳衣騷搵你?)推咗三個,冇諗損失咗幾多錢,一問我就話唔接,未問幾錢,希望密實番啲。」她又透露最近騷價有增加,笑言是客戶主動加碼。

孫慧雪昨日到書展谷書,吸引大批Fans。
  • 孫慧雪昨日到書展谷書,吸引大批Fans。
孫慧雪昨日到書展谷書,吸引大批Fans。
  • 孫慧雪昨日到書展谷書,吸引大批Fans。
莊端兒寫真集的「傑作」。
  • 莊端兒寫真集的「傑作」。
莊端兒寫真集的「傑作」。
  • 莊端兒寫真集的「傑作」。

昨日有超過十個大大小小的寫真書簽名會,不過,名媛諸葛紫岐旗下藝人、今年寫真戰中的「巡航導彈」35E莊端兒,未知是否因同一攤位賣寫真的雪雪「峰」芒畢露,選擇「避雪」暫不露面。據知,她打算後日(23日)才壓軸出場,誓要在當日獨領風騷。至於其寫真集亦極度吸睛,超過十二、三個造型,有七套性感泳衣,大騷招牌四吋事業線!除了烏身、剝衫等火辣甫士外,又有着住泳衣洗車洗到成身泡,又有戴住鑽飾、以超低胸晚裝在遊艇豪「讓半球」的造型,性感高貴,簡直搏到盡!

莊端兒對於在書展第四日才「壓軸登場」搞簽名會,笑言自己抽到好籤,不會太遲:「假期咪仲多人,我聽日(即今日)會去書展行吓睇反應。(點突圍?)老闆(諸葛紫岐)好好,親力親為,幫我揀咗件好性感、好Sharp嘅戰衣去,啲人一望就見到我。(叫齊公司啲人嚟撐場?)要睇吓佢哋個期,我Fans club都有過百人會支持。(今年書展邊個係勁敵?)今年雪雪、崔碧珈都好靚,但都唔係勁敵,係百花齊放,我同雪雪仲係同一個攤位,所以唔覺得係打對台,而係互相支持,最好啲粉絲個個都支持啦。」

張致恒唔開心

至於莊端兒男友張致恒,對於女友推出火辣寫真集,身在內地雲南工作的他已從不同媒體看過女友的寫真靚相:「唔使畀我睇都睇晒(唔驚女友畀人睇蝕?)梗係怕,做男友最驚女友畀人睇,我都冇得講啲咩,佢有佢工作同事業,冇計,自己匿埋一邊唔開心囉。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!