掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

法拉前夫 call 60索女陪玩 周子揚𠝹掂翻版何傲兒 [壹週刊 - 1376] __,周子揚,陳法拉,法拉,傲兒,何傲兒,M1,

到埗同壽星薛世恆連隊幾杯後,周子揚便冇再離開過長髮索女身邊。娛樂偵訊法拉前夫call60索女陪玩 周子揚𠝹掂翻版何傲兒上週二(12/7),陳法拉前夫Neway大少薛世恆40歲生日開P,徵召60索女一齊陪玩。甩拖多時的周子揚,即場𠝹掂無論身材樣貌,都同前度似到足的翻版何傲兒,全晚黐住隊酒;至於女神心穎BB,亦貼實內地開廠的有米中佬。老死有收穫,薛世恆都冇手軟,凌晨十二點幾,再孖長髮索女轉場繼續!有着 ...


到埗同壽星薛世恆連隊幾杯後,周子揚便冇再離開過長髮索女身邊。

娛樂偵訊

法拉前夫 call 60索女陪玩 周子揚𠝹掂翻版何傲兒

上週二( 12/7),陳法拉前夫 Neway大少薛世恆 40歲生日開 P,徵召 60索女一齊陪玩。甩拖多時的周子揚,即場𠝹掂無論身材樣貌,都同前度似到足的翻版何傲兒,全晚黐住隊酒;至於女神心穎 BB,亦貼實內地開廠的有米中佬。老死有收穫,薛世恆都冇手軟,凌晨十二點幾,再孖長髮索女轉場繼續!有着落, high爆。

假前度 watt數高

薛世恆四十歲生日 P大搞,過百賓客中索女超過一半,滿場飛,儼如揀女派對。

屬於玩腳之一的周子揚,表現比壽星還要興奮,八點幾就到,全晚與一個貌似前度何傲兒的長髮索女,形影不離。

一到埗,周子揚急住同薛世恆連隊了幾杯紅酒,之後便沒有離開過翻版何傲兒旁邊,二人坐埋一邊飲酒咬耳仔;其間,有幾個女仔朋友起哄叫長髮索女影貼紙相,周子揚亦跟到實。

周子揚咬住唔放,翻版何傲兒冧仔亦有一手,跌膊又露腰加埋熱褲晒腿,偶然撥吓頭髮, watt數十級,三兩吓手勢,已經電到周子揚暈晒浪。

周子揚飲住紅酒,同翻版傲兒愈黐愈埋。

女人要放電,頭髮是道具之一,索女突然對住周子揚撥頭髮, watt數甚強。

除咗 A貨前度,周子揚還有這位頭箍女主動搭訕。

人出酒,你出命!豹哥豹嫂同李施嬅都飲到 high晒。

A貨何傲兒露肩晒腳,就算鬆身衫打扮,也掩不住好身材。

心穎 BB吼中佬

甩拖周子揚有 A貨前度慰藉,同樣是生日 P賓客之一的無綫新一代女神黃心穎,在薛大少一班富貴兄弟間穿梭,物色獵物,並與其中一名身形大隻,在內地開廠經營時裝生意的有米中佬,特別好傾;對方更即場抄牌,心穎 BB成功達陣。

雖然分手不再是朋友,但周子揚揀女口味,仍以何傲兒做標準。

陳敏之老公甚少出席公開場合的,這晚就拖實大肚老婆現身 party。

佗 B四個月的敏之,行路時不時摸肚。

無綫新一代姣精黃心穎,同開廠的有米中佬(箭嘴)特別好傾。

有一齊轉場的心穎 BB刻意黐袁偉豪離開,去到卡拉 OK,才黐番住中佬。

有咗照飲香檳

一二年因為同法拉合作過大台劇《東西宮略》,而與薛世恆熟絡的大肚陳敏之,當晚同老公拖實到場,兩公婆一身白衫白褲,襯到絕!

佗 B四個月,陳敏之大部分時間都係坐,黐住老公,飲住香檳,同李施嬅傾偈。

大肚婆特別易攰,晚上十一時多,陳敏之就同老公走先。

帶住醉意的薛世恆(右一),孖住長髮索女打的轉場去唱 K。

現場班囡囡唔係短褲就低胸,長髮女當然要跟實大少。

被大班索女包圍,薛世恆情緒高漲,攞住紅色假髮戴嚟影相。

大少俾女圍

薛家大少搞 P一定唔失禮,過百支紅酒、香檳任飲,現場還有個放滿化妝道具的專區,擺滿帽子、頭飾、眼鏡、假髮和古靈精怪的飾品,供在場賓客變裝,並有攝影師 ready,幫賓客影貼紙相。

終於加入四十中佬大軍,同陳法拉離婚後,薛世恆先後同過廖碧兒、朱璇等傳緋聞;大少有錢冇女,現場數十 party girls整晚吼住流晒口水,壽星仔 high爆見人就隊(酒),又唧來唧去同眾女自拍。

凌晨十二點幾,飲咗唔少的他意猶未盡,拉隊轉場到銅鑼灣唱 K,包括一個全晚與他行孖咇的長髮女,亦有陪埋一齊去!

同法拉離婚三年,但薛世恆跟一班無綫人仍然 friend,生日一呼百應。

咁高咁大

同何傲兒分手後,周子揚轉食散餐,前度亦唔輸蝕,不斷收兵,二人半斤八兩。

酒店密會

去年 10月,周子揚被拍到跟有翻版唐詩詠之稱的大台新人曹思詩,於酒店密會兩小時後,再孖住放狗。

鬼妹船 P

今年初,周子揚相約一大班女開船 P,其間與三名熱情鬼妹表現特別親暱,全程被女圍,周子揚玩到好開心。

起雙飛

早前何傲兒被拍到與兩名台灣男友人,孖住去海洋公園,兩男一女,有講有笑,一啲都唔嬲。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!