網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月17日 星期日

【有圖】深情摸面頭貼頭 朱慧敏Eddie堅‧復合? __,Eddie,朱慧敏,

朱慧敏舊年狠撇被爆偷食嘅舊愛前組合EO2成員彭懷安(Eddie),兩人口口聲聲話只保持合作經營冰室嘅生意夥伴關係,但其實佢哋喺宣佈分手前,已不斷傳復合消息,Eddie隻手受傷入院,朱慧敏更飛撲去院探望,分手似乎欲斷難斷,仲有傳佢哋其實係假分手㖭,不過兩人就強調堅.分手。兩人離離合合峰迴路轉,噚晚就被本報讀者陳先生「爆相爆片」捕獲,見到佢哋喺油麻地撐枱腳,Eddie仲似乎想偷啜朱慧敏,睇嚟佢哋已經秘 ...




其他影片:>>






朱慧敏舊年狠撇被爆偷食嘅舊愛前組合EO2成員彭懷安(Eddie),兩人口口聲聲話只保持合作經營冰室嘅生意夥伴關係,但其實佢哋喺宣佈分手前,已不斷傳復合消息,Eddie隻手受傷入院,朱慧敏更飛撲去院探望,分手似乎欲斷難斷,仲有傳佢哋其實係假分手㖭,不過兩人就強調堅.分手。兩人離離合合峰迴路轉,噚晚就被本報讀者陳先生「爆相爆片」捕獲,見到佢哋喺油麻地撐枱腳,Eddie仲似乎想偷啜朱慧敏,睇嚟佢哋已經秘密玩復合噃!讀者陳先生稱:「噚晚10點幾,我見到佢哋喺大中華食飯,得兩個人,佢哋對住坐,男仔趷起身主動哄埋女仔度,佢哄到好鬼埋,畀人情侶感覺。」問到佢哋係咪有偷啜?陳先生話:「嘴對嘴就冇,但佢哋哄到好埋,男仔仲向女仔摸面摸頭髮,女仔都冇避開,好似情侶咁。」從相片所見,Eddie戴帽遮光頭,坐對面嘅朱慧敏素顏情深款款望實男友,兩人深宵獨對撐枱腳,似乎有傾唔完嘅話題。本報分別致電向兩人求證復合,但未獲回覆。屢有偷食前科嘅Eddie,雖然之前死求女友原諒失敗,但佢似乎一直冇放棄重拾舊情,去年Eddie被問到係咪已經放低對方?Eddie已放風:「專心做好自己事業,拍拖唔諗住,不過我對任何事都永不放棄。」對朱慧敏未放棄?佢笑住話:「哈哈哈,冇放棄,我知道自己要專注事業先,做一個有承擔、照顧到屋企人、保護到另一半,先有資格有另一半,多謝關心!」朱慧敏則透過WeChat回覆《蘋果》謂:「多謝大家對我感情生活嘅關心,我同Eddie嘅關係都係保持住好朋友,因為冰室25號有活動,所以我哋好努力籌備,呢排會見好多面,都係公事上面。」

Eddie噚晚約朱慧敏去食飯,讀者陳先生透過「爆相爆片」爆料。(讀者陳先生提供圖片) 朱慧敏同Eddie(中)分手後仍保持聯絡,但兩人堅稱只係生意夥伴。(資料圖片) Eddie同朱慧敏屢次分手又復合,唔知今次會唔會又歷史重演。
(資料圖片) Eddie舊年傷手,朱慧敏飛撲去探病 (資料圖片)
(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!