網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月11日 星期一

【尷尬傻笑】王浩信細佬「動L」:唔好意思 __,王浩信,

好彩今次只係頭髮「動L」啫…《2016香港先生選舉》13位候選港男今日到將軍澳電視城作內部見面,多位大熱門順利過關現身康城站上接駁巴,包括王浩信胞弟王瑋彤(Tony)、爆肌消防員FlowLeung、「翻版古天樂」Jackson(黎振燁)及程可為姪仔Christian(楊灌澤)等。身穿便服的Tony感覺似未瞓醒,右面頭髮更「動L」了一小撮,好像卡通片《櫻桃小丸子》的「花輪同學」!問到是否因為時間太趕 ...


好彩今次只係頭髮「動L」啫…

《2016香港先生選舉》13位候選港男今日到將軍澳電視城作內部見面,多位大熱門順利過關現身康城站上接駁巴,包括王浩信胞弟王瑋彤(Tony)、爆肌消防員Flow Leung、「翻版古天樂」Jackson(黎振燁)及程可為姪仔Christian(楊灌澤)等。

身穿便服的Tony感覺似未瞓醒,右面頭髮更「動L」了一小撮,好像卡通片《櫻桃小丸子》的「花輪同學」!問到是否因為時間太趕而無暇梳頭?他尷尬地傻笑:「係呀!唔好意思。」提到之前要入院就醫,他表示病情已好得七七八八,應該不用再入院:「好啲Thank You!(阿哥王浩信好似打擊你,叫你裝備吓?)唔係,佢好支持我,教我要做好啲,要做健身,練大隻啲!(會否同阿哥一齊做gym?)唔係,佢要拍劇。(驚唔驚有阿哥撐,成為眾矢之的?)大家都係朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!