掃呢頁CODE去手機

2016年8月12日 星期五

成龍喺澳洲被捕獲 急戴頭盔:每天都看中國比賽 __,成龍,

成龍喺澳洲被捕獲 急戴頭盔:每天都看中國比賽

大陸網民真係難捉摸...仲記得上個月南海仲裁案,好多藝人都貼咗張染紅地圖防身,閘住班愛國網民避免洗版。但係出晒名愛國嘅成龍揀咗貼同范冰冰嘅電影宣傳相,結果俾人怒轟佢係「跳樑小丑」。

最近巴西奧運

成龍喺澳洲被捕獲 急戴頭盔:每天都看中國比賽大陸網民真係難捉摸...仲記得上個月南海仲裁案,好多藝人都貼咗張染紅地圖防身,閘住班愛國網民避免洗版。但係出晒名愛國嘅成龍揀咗貼同范冰冰嘅電影宣傳相,結果俾人怒轟佢係「跳樑小丑」。最近巴西奧運又再揭起一輪「愛國熱」,尤其係澳洲泳手賀頓(MackHorton)嘲諷中國泳手孫楊「食禁藥」鬧劇,令到班玻璃心網民去到賀頓facebook同Instagram洗版, ...


又再揭起一輪「愛國熱」,尤其係澳洲泳手賀頓(Mack Horton)嘲諷中國泳手孫楊「食禁藥」鬧劇,令到班玻璃心網民去到賀頓facebook同Instagram洗版,又話要擺買澳洲奶粉云云,《環球時報》仲話自己係「上帝」,唔明點解澳洲咁大膽得罪佢哋。

今年已經62歲嘅成龍,上個月底為咗新戲《機器之血》去到澳洲悉尼取景,仲同幾個演員喺地標合照,驚死人唔知佢喺澳洲咁。估唔到一個禮拜之後轉晒風向,因為大陸網民抵制澳洲,成龍冇再講自己身處何方,直至昨日有傳媒喺悉尼歌劇院發現成龍拍戲,仲放咗上網,成龍即馬上戴頭盔,更新微博,話本來拍攝工作係要保密,估唔到會俾人發現……

重點仲係,成龍大讚中國奧運選手:「最近每天一收工回来,就是守着電視看中國奧運選手的比赛......而且我最想說的是,新一代的運動員們心能都很好,特别可愛,這才是競技體育該有的樣子!」不過咁,悉尼同里約熱內盧,時差有成13個鐘喎......

大陸網民見成龍賣口乖,已經唔記得咗南海發生咩事,好多人留言叫成龍留喺澳洲唔好走,等賀頓一返澳洲就嚟次兩雄相會,切磋比武:「大哥加油!順便幫我們打一頓霍頓(賀頓)吧。」


鍾意就快D Share啦!