掃呢頁CODE去手機

2016年8月23日 星期二

黃翠如拍床戲同男友睇齊 __,翠如,黃翠如,

岑麗香和黃翠如宣傳新劇,鬥擺可愛甫士。
黃翠如拍床戲同男友睇齊藝人黃翠如、馬國明、岑麗香(香香)及阮兆祥等昨日到西貢宣傳新劇《為食神探》,說到男友蕭正楠在《巨輪II》多床戲,翠如說:「聽聞係,我希望我睇劇之餘,又可以睇唔到呢啲場口。其實我同阮兆祥喺《為食神探》都有床戲。(會同男友排床戲?)排戲就唔會,但會討論,因為呢啲戲似嗌交戲,拍多咗會悶。」岑麗香和黃翠如宣傳新劇,鬥擺可愛甫士。談到劇集接《城寨英雄》棒推出,馬國明表示因題材有別,不感 ...


黃翠如拍床戲同男友睇齊

藝人黃翠如、馬國明、岑麗香(香香)及阮兆祥等昨日到西貢宣傳新劇《為食神探》,說到男友蕭正楠在《巨輪II》多床戲,翠如說:「聽聞係,我希望我睇劇之餘,又可以睇唔到呢啲場口。其實我同阮兆祥喺《為食神探》都有床戲。(會同男友排床戲?)排戲就唔會,但會討論,因為呢啲戲似嗌交戲,拍多咗會悶。」

談到劇集接《城寨英雄》棒推出,馬國明表示因題材有別,不感壓力。對於有傳他被飛出無綫重頭劇,無緣與舊愛胡定欣合作,他表示從無聽聞自己有份演出,他又祝福胡定欣開心幸福,早日遇到愛錫她的男生。

馬國明與生猛龍蝦糾纏,相當論盡。
  • 馬國明與生猛龍蝦糾纏,相當論盡。

鍾意就快D Share啦!