掃呢頁CODE去手機

2016年8月23日 星期二

里約奧運:【里約奧運】學生妹變江湖大嫂 保特急走佬 __,里約奧運,奧運,

今次真係抽水抽着火水!話說尋日畀人踢爆佢慶祝奧運奪3金兼30歲生日,就去同個20歲巴西女學生Jady尋開心,赤裸上身影埋性感床照。本來件事通咗天,最多咪畀未婚妻扭吓耳仔,鬧多幾句咪乜事都冇啦!點知多份傳媒隨後就為呢位學生妹大起底,發現原來佢身份神秘,點知學生妹咁簡單!據知,原來阿Jady係個巴西貧民窟毒梟嘅女友,即係「阿嫂」啦!咪以為佢個男友杜格拉斯彭利拿係個二打六小頭目,查實佢係案底纍纍,殺人、 ...


今次真係抽水抽着火水!話說尋日畀人踢爆佢慶祝奧運奪3金兼30歲生日,就去同個20歲巴西女學生Jady尋開心,赤裸上身影埋性感床照。本來件事通咗天,最多咪畀未婚妻扭吓耳仔,鬧多幾句咪乜事都冇點知多份傳媒隨後就為呢位學生妹大起底,發現原來佢身份神秘,點知學生妹咁簡單!據知,原來阿Jady係個巴西貧民窟毒梟嘅女友,即係「阿嫂」咪以為佢個男友杜格拉斯彭利拿係個二打六小頭目,查實佢係案底纍纍,殺人、 ...


今次真係抽水抽着火水!話說尋日畀人踢爆佢慶祝奧運奪3金兼30歲生日,就去同個20歲巴西女學生Jady尋開心,赤裸上身影埋性感床照。本來件事通咗天,最多咪畀未婚妻扭吓耳仔,鬧多幾句咪乜事都冇點知多份傳媒隨後就為呢位學生妹大起底,發現原來佢身份神秘,點知學生妹咁簡單!

據知,原來阿Jady係個巴西貧民窟毒梟嘅女友,即係「阿嫂」咪以為佢個男友杜格拉斯彭利拿係個二打六小頭目,查實佢係案底纍纍,殺人、勒索、虐打乜都有,仲有十幾個社團一直想做低佢。仲精彩嘅係,原來呢位杜格拉斯彭利拿,竟然喺今年3月一次同當地警方嘅槍戰中,畀警察開槍打死咗,即係話Jady直頭係個「江湖大嫂」黑寡婦,真係有毒,埋身隨時死得人呀!

雖然事後身為兩子之母嘅Jady受訪就玩低調,唔想身份曝光,怕愈搞愈麻煩。不過保特似乎都心知不妙,怕有手尾跟,尋日當件事通天,佢原定會去出席閉幕禮嘅安排都決定臨時取消,提早飛去英國,之後搞乜,暫時就未有人知,但點睇都係「着草」味道極濃囉!

仲有,有狗仔隊仲影到保特天光去到里約熱內盧夜店認識Jady之前,原來仲去咗其他地方蒲,先後同個金髮女子激吻,及同個黑人女子大跳辣身舞,有傳媒就串佢喺田徑場贏完3金,去到夜店都嚟個連中三元添,唔知保特聽到,仲識唔識得笑呢?

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!