網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月12日 星期五

翠如孖洪永城摩天輪拍劇 蕭正楠醋爆 __,翠如,蕭正楠,正楠,洪永城,黃翠如,

蕭正楠真係要做番啲嘢喇!之前黃翠如同洪永城喺新加坡出席頒獎典禮,二人手拖手行紅地氈時,獲網民激讚二人好Sweet同登對,不過當時兩人已經各自有另一半。黃翠如已有男朋友蕭正楠,而洪永城就已經有唐詩詠,當時洪永城仲話對翠如「我對佢付出咗無限咁多嘅愛」,可惜翠如就揀咗蕭正楠,搞到差啲變成四角戀!近日黃翠如同洪永城為劇集《我瞞結婚了》再度合作,喺劇中仲會有感情線添!尋晚翠如同洪永城已經開始拍劇喇,翠如喺微 ...


蕭正楠真係要做番啲嘢喇!

之前黃翠如同洪永城喺新加坡出席頒獎典禮,二人手拖手行紅地氈時,獲網民激讚二人好Sweet同登對,不過當時兩人已經各自有另一半。黃翠如已有男朋友蕭正楠,而洪永城就已經有唐詩詠,當時洪永城仲話對翠如「我對佢付出咗無限咁多嘅愛」,可惜翠如就揀咗蕭正楠,搞到差啲變成四角戀!

近日黃翠如同洪永城為劇集《我瞞結婚了》再度合作,喺劇中仲會有感情線添!尋晚翠如同洪永城已經開始拍劇喇,翠如喺微博上載同成大班工作人員加埋洪永城喺 摩天輪影相,似乎喺呢個咁浪漫嘅摩天輪拍攝!

蕭正楠見到張相,之刻喺微博留言:「幸福摩天輪。」公開呷醋?點知呷醋唔成功,仲畀來翠如公開投訴:「邊個話帶我去?」睇嚟蕭正楠係咪要做番啲嘢先得呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!