網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月12日 星期五

【坤哥得罪人多】千嬅即場教訓吳業坤:你下次再開就好易出事㗎喇! __,吳業坤,坤哥,楊千嬅,千嬅,

好喇,千嬅姐姐同坤哥講完一輪人生道理,就話喇﹕「我準備走喇!」坤哥問﹕「吓你走喇?」千嬅回佢﹕「唔通我陪你去慶功呀?」坤哥再問千嬅係咪趕時間,千嬅即刻話﹕「嘩!你講啲咁嘅嘢,大人大姐講啲咁嘅嘢,答你趕又唔大方,答你唔趕又話虛偽,咁你想我點吖?」坤哥話﹕「我諗住你喺到陪住我唱首歌。」千嬅再話﹕「嘩!仲話叫我陪你唱首歌,你知唔知我收好貴㗎?頭先喺台底聽你哋講嘢話咩咩戀人,我仲心諗好心你講嘢講快啲啦。」 ...




其他影片:>>






好喇,千嬅姐姐同坤哥講完一輪人生道理,就話喇﹕「我準備走喇!」坤哥問﹕「吓你走喇?」千嬅回佢﹕「唔通我陪你去慶功呀?」坤哥再問千嬅係咪趕時間,千嬅即刻話﹕「嘩!你講啲咁嘅嘢,大人大姐講啲咁嘅嘢,答你趕又唔大方,答你唔趕又話虛偽,咁你想我點吖?」坤哥話﹕「我諗住你喺到陪住我唱首歌。」千嬅再話﹕「嘩!仲話叫我陪你唱首歌,你知唔知我收好貴㗎?頭先喺台底聽你哋講嘢話咩咩戀人,我仲心諗好心你講嘢講快啲啦。」千嬅同坤哥講﹕「越講得多嘢就越危險,如果你下次再開就好易出事㗎喇!」之後問坤哥跟住唱咩歌,話﹕「你知我記性唔好又唔認得字,四面個mon又熄咗。」見千嬅真係話要走喇,坤哥就話:「想你俾我扶住。」千嬅問﹕「你諗住點呀?」坤哥答佢﹕「你俾我扶你離開。」千嬅即刻話佢﹕「啋瘟你,你企開啲就得喇!」之後喺升降台離開。坤哥話自己其實細細個就儲千嬅嘅閃卡,好多謝千嬅嚟做我演唱會嘉賓,最後完騷時,坤哥多謝觀眾,話﹕「下次我會儲夠30首歌先開騷,多謝大家!」

攝影:陳順禎 千嬅姐姐同坤哥講完一輪人生道理,就話喇﹕「我準備走喇!」坤哥問﹕「吓你走喇?」
千嬅回佢﹕「唔通我陪你去慶功呀?」 坤哥話﹕「我諗住你喺到陪住我唱首歌。」千嬅再話﹕「嘩!仲話叫我陪你唱首歌,你知唔知我收好貴㗎?」 坤哥答佢﹕「你俾我扶你離開。」千嬅即刻話佢﹕「啋瘟你,你企開啲就得喇!」之後喺升降台離開。

鍾意就快D Share啦!