網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月16日 星期五

【多得姚子羚搭路】35歲李施嬅釣金龜 媾有米地產經紀 __,李施嬅,李詩韻,姚子羚,

【多得姚子羚搭路】35歲李施嬅釣金龜媾有米地產經紀2016-09-1522:45:00HKT李施嬅同姚子羚成班朋友一齊睇城城尾場騷,點少得新歡Anthony先(紅圈示)。(資料圖片)當日姚子羚同男友的士邦就好高調喇,唔知係咪想為李施嬅轉移視線。(資料圖片)兩姊妹合照,Anthony似乎有啲怕醜。(資料圖片)(資料圖片)李施嬅同富商潘樹維分手,嫁入豪門撻Q。(資料圖片)上兩個月李施嬅被指主動認識丁子 ...


【多得姚子羚搭路】35歲李施嬅釣金龜 媾有米地產經紀

2016-09-15 22:45:00 HKT



李施嬅同姚子羚成班朋友一齊睇城城尾場騷,點少得新歡Anthony先(紅圈示)。(資料圖片)



當日姚子羚同男友的士邦就好高調喇,唔知係咪想為李施嬅轉移視線。(資料圖片)



兩姊妹合照,Anthony似乎有啲怕醜。(資料圖片)



(資料圖片)



李施嬅同富商潘樹維分手,嫁入豪門撻Q。(資料圖片)



上兩個月 李施嬅被指主動認識丁子高好友Felix。(資料圖片)



一大班朋友之後喺後台同城城合照。(姚子羚Instagram圖片)



胡定欣話40歲冇拖拍要在一起,激勵好姊妹仲有5年可以努力。(微博圖片)

35歲喇!心急搵番個伴個情有可願吖!講緊嘅係臨門一腳嫁唔到入豪門、年初同富商潘樹維分手嘅李施嬅,佢之前已經被指頻頻出席丁子高搞嘅聚會,仲識咗富二代朋友Felix Chow,不過呢位Felix原先就有個拍拖10年嘅女朋友,李施嬅都冇空間可以發展。(相關新聞: http://bit.ly/2aAjzfk )

仲喺單身唯有繼續努力,最近再有雜誌報道指,李施嬅呢期密密黐實胡說八道會好姊妹姚子羚,仲有姚子羚有米男友鄭子邦(的士邦),事關的士邦身邊朋友都非富則貴,貼近李施嬅近年揀男友個標準。

據報道指,李施嬅為咗識番個有米男友,向姚子羚收過風,又去足的士邦舉辦嘅活動或者飯局,好似早排姚子羚跟住男友的士邦同班朋友去旅行,李施嬅就中途加入玩咗兩日,好主動咁搵人吹水。報道仲話李施嬅已經搵到目標,對象係一位年過30嘅地產經紀Anthony,不過事情仲有好多變數,行事都未敢高調,唯有約一班大朋友一齊出街增進感情,例如今個月8號郭富城演唱會尾場,都係成班朋友一齊去,李施嬅仲坐正Anthony隔籬睇騷添。

其實李施嬅都唔使咁愁,因為佢仲有好姊妹胡定欣陪佢,事關定欣都係分手冇耐,仲喺微博話過,如果到40歲都仲未拍拖,唔介紹到時「在一起」!


鍾意就快D Share啦!