網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月16日 星期五

激罕!唐詩詠「台慶級」晒胸:未係極限 __,唐詩詠,

索到咁想點先?!藝人唐詩詠在尖沙咀出席手機活動,以「台慶級」中空透視裙現身的她,毫不吝嗇地大晒身材,既透Bra又豪晒半球,極度吸睛!訪問中,她笑指這絕非性感極限:「個極限一路推低,但暫時都未夠膽真空。」問事前有否讓男友洪永城過目,她就指對方遲啲睇新聞會知:「靚就得㗎喇!」更直言對方不關心她的衣着,只提醒她記得揀雙鏡頭的新手機:「但我都係揀錯咗!」之後她又謂兩人均忙於工作,故未有機會同度中秋佳節:「 ...




其他影片:>>






索到咁想點先?!

藝人唐詩詠在尖沙咀出席手機活動,以「台慶級」中空透視裙現身的她,毫不吝嗇地大晒身材,既透Bra又豪晒半球,極度吸睛!訪問中,她笑指這絕非性感極限:「個極限一路推低,但暫時都未夠膽真空。」問事前有否讓男友洪永城過目,她就指對方遲啲睇新聞會知:「靚就得㗎喇!」更直言對方不關心她的衣着,只提醒她記得揀雙鏡頭的新手機:「但我都係揀錯咗!」之後她又謂兩人均忙於工作,故未有機會同度中秋佳節:「咁大家都喺同一個天空下,都OK嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!