網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月3日 星期六

獨家有片》現「4個月」肚 Yumiko:千祈唔好恭喜我! __,Yumiko,Yumi,尹秦睎,白緯玲,鄭希怡,

獨家有片》現「4個月」肚Yumiko:千祈唔好恭喜我!21,895views│2016年09月03日留言()





  • 其他影片:>>






  • 獨家有片》現「4個月」肚 Yumiko:千祈唔好恭喜我!
  • 21,895 views│2016年09月03日
    生完梁浸浸,Yumiko為咗keep fit,做gym、泰拳打孖上,日子有功,成塊格仔餅出晒嚟。之但係早排《壹》仔見到佢一家三口去西貢下tea,一向fit到漏嘅Yumiko竟然肚凸凸,似係有咗四個月喎!點知Yumiko話:「呢個唔係我嚟㗎,你認錯人喇!」

    Yumiko之前成日喺社交網站show off自己排格仔餅,仲一度想參加ViuTV嘅《G-1格鬥會》第二季添,好彩撞啱要北上拍劇,兼屋企人反對咋,唔係粗身大細點算呀!

    點都好啦,一定要恭喜下Yumiko先嘅。「千祈唔好恭喜我,可能食飽咗啫,女人嘅身體係好似女人嘅心情一樣,係變幻莫測。」

    咁有無諗住幫梁浸浸添個細佬妹呀?「暫時冇呢個計劃,我諗我未覺得自己handle到兩個小朋友。」

    唔驚梁浸浸一個會悶咩?「唔怕喎,因為我自己都係一個(獨生女),我覺得又可以。」

  • 鍾意就快D Share啦!