網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月3日 星期六

【獨家有片】梁齊昕醉到行唔到 迷失巴士總站 __,梁齊昕,CY女,齊昕,

最近接受周刊訪問,直認正服用抗抑鬱藥三個月致水腫的梁齊昕,噚晚化身WonderWoman到中環出席黃浩44歲生日派對。約十時四十分左右,梁齊昕同唐貝詩準備離開。只見足踏高踭鞋嘅佢明顯步履不穩,要唐貝詩沿路扶住。到達樓下準備打俾司機來接,此時梁齊昕忽然拎起本來整喺唐詩詠頭頂嘅太陽眼鏡戴上,又展示自己最心愛嘅clutchbag話:「呢個係我最鍾意嘅clutch。」但唔知梁齊昕是否唔熟路定係真係有點醉, ...




其他影片:>>






最近接受周刊訪問,直認正服用抗抑鬱藥三個月致水腫的梁齊昕,噚晚化身Wonder Woman到中環出席黃浩44歲生日派對。約十時四十分左右,梁齊昕同唐貝詩準備離開。只見足踏高踭鞋嘅佢明顯步履不穩,要唐貝詩沿路扶住。到達樓下準備打俾司機來接,此時梁齊昕忽然拎起本來整喺唐詩詠頭頂嘅太陽眼鏡戴上,又展示自己最心愛嘅clutch bag話:「呢個係我最鍾意嘅clutch。」但唔知梁齊昕是否唔熟路定係真係有點醉,候車期間誤闖樓下交易廣場嘅巴士總站,之後先至去番正確地點等司機。司機落車準備開門俾梁齊昕,點知梁實在太nice,捉住司機,V晒手話:「佢想上Apple呀!」一齊影合照。係喇,就係上次送佢去紅館睇城城演唱會嗰個司機哥哥呀。然後出車返禮賓府喇。

齊昕步履不穩,要唐貝詩扶住。(採訪、攝影:卓寶花、沈健程、黃曉程、羅德光) 企都企唔穩,仲見到上次睇城城演唱會仆親嘅疤痕。
又差啲仆到,好彩今次有人扶住。
梁齊昕拎咗唐貝詩副太陽眼鏡 真係好醉
唔知點解,齊昕好鍾意同司機合照。

鍾意就快D Share啦!