掃呢頁CODE去手機

2016年9月24日 星期六

【40吋長腿】33C朱盈盈怕痛唔敢整容 __,盈盈,整容,朱盈盈,湯盈盈,

「天然美女」朱盈盈話佢怕痛唔敢整容。前中國小姐香港區冠軍朱盈盈(Zenia)擁有33C上圍及40吋長腿,身材Fit爆。她早前推出寫真月曆後更人氣急升,最近更獲外國知名時裝品牌邀請拍攝潮流服飾廣告。校花級女神對打扮頗有研究的Zenia自認貪靚,而她可算是天生麗質,自小已是校花級女神,裙下之臣無數,令她感開心但又覺麻煩:「佢哋追我嘅手法層出不窮,以前返大學嗰陣有好多男同學討論我,又喺課室門口送禮物畀我 ...




其他影片:>>






「天然美女」朱盈盈話佢怕痛唔敢整容。

前中國小姐香港區冠軍朱盈盈(Zenia)擁有33C上圍及40吋長腿,身材Fit爆。她早前推出寫真月曆後更人氣急升,最近更獲外國知名時裝品牌邀請拍攝潮流服飾廣告。

校花級女神

對打扮頗有研究的Zenia自認貪靚,而她可算是天生麗質,自小已是校花級女神,裙下之臣無數,令她感開心但又覺麻煩:「佢哋追我嘅手法層出不窮,以前返大學嗰陣有好多男同學討論我,又喺課室門口送禮物畀我,但我會覺得尷尬,唔係咁自在。」

入行後Zenia需要長期保持至索狀態,但她堅持用自然方法,不接受後天加工:「我希望做個由內靚到外嘅女仔,而且我超怕痛,所以唔會整容,寧願會選擇自然方法令自己靚啲,例如做運動同勤力啲護理皮膚,我覺得愈來愈多公式化人工美女,但依家自然美反而會加分,我亦都希望將來同老公生嘅BB,係似我個樣嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!