掃呢頁CODE去手機

2016年9月13日 星期二

【蘋民直擊】拎月餅都打尖 4男女觀塘大混戰 __,

【短片】【蘋民直擊】拎月餅都打尖4男女觀塘大混戰2016-09-1322:42:00HKT4名男女為拎月餅大混戰。(讀者何先生提供)何先生指四人由餅店門外大打出手,打到入店內。(讀者何先生提供)事後美心餅店門外仍有多人排隊拎月餅。(劉永明攝)中秋節,應該人月兩團圓和和氣氣,但有市民居然為咗拎月餅而打尖,仲要大打出手添!下午3時許,讀者何先生途經觀塘裕民大廈時,見到附近的美心西餅門外有多人排隊拎月餅 ...


【短片】【蘋民直擊】拎月餅都打尖 4男女觀塘大混戰

2016-09-13 22:42:00 HKT



4名男女為拎月餅大混戰。(讀者何先生提供)



何先生指四人由餅店門外大打出手,打到入店內。(讀者何先生提供)



事後美心餅店門外仍有多人排隊拎月餅。(劉永明攝)

中秋節,應該人月兩團圓和和氣氣,但有市民居然為咗拎月餅而打尖,仲要大打出手添!下午3時許,讀者何先生途經觀塘裕民大廈時,見到附近的美心西餅門外有多人排隊拎月餅,其間一名穿著淺綠色恤衫的男子突然打尖,並撞到排在前方的兩女一男,「俾佢(打尖男)撞到嘅其中一個女人就大嗌,同行著背心嘅男人就即刻問咩事,之後雙方就開始嘈起上嚟喇」。

何先生指雙方初時發生口角,後來更大打出手,由門外打到入舖內,再由舖內打到出門外,並推冧放在門外準備供人提取的月餅,「嗰兩女一男不停話:『我嚟先』,而個打尖男就俾人打倒瞓咗喺紙皮箱上面添呀,成個過程大約兩分鐘,好激烈」,原先排隊的市民紛紛四散,美心職員亦見狀立即報警。打尖男立即拿起放在地上的財物後離去,惟該3名男女立即尾隨離去,未幾警方迅速到場,在餅店附近截獲打尖男,並將他帶走,但涉事的3名男女則逃去無蹤。

他直言第一次見到有人為拎月餅而打尖,認為雙方不應為拎月餅而爭執,甚至大打出手,「慢慢排隊都冇咩問題呀,嗰度大把月餅,都唔駛打尖嘅,可能佢哋壓力太大,好少嘢就發脾氣打交」。

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime


鍾意就快D Share啦!