掃呢頁CODE去手機

2016年9月13日 星期二

【細佬冇情講】學友開騷唔畀家輝做嘉賓 __,家輝,張學友,學友,張家輝,

學友話佢「細佬」張家輝(紅圈右)想做佢個騷嘅嘉賓,但係佢就話唔畀囉,呢次真係「細佬」都冇情講。「歌神」張學友為其將於12月4日開始、一連20場在紅館舉行的「學友.經典.2016.香港站」演唱會,開百萬記者招待會,筵開17席,大會特別設計一個紅館外形的升降台給學友站台,可謂氣勢十足。加場要問屋企人學友接受訪問時,問到可有壓力?學友坦言:「今次自己排個Rundown都想挑戰自己,因為以往開演唱會感覺冇 ...


學友話佢「細佬」張家輝(紅圈右)想做佢個騷嘅嘉賓,但係佢就話唔畀囉,呢次真係「細佬」都冇情講。

「歌神」張學友為其將於12月4日開始、一連20場在紅館舉行的「學友.經典.2016. 香港站」演唱會,開百萬記者招待會,筵開17席,大會特別設計一個紅館外形的升降台給學友站台,可謂氣勢十足。

加場要問屋企人

學友接受訪問時,問到可有壓力?學友坦言:「今次自己排個Rundown都想挑戰自己,因為以往開演唱會感覺冇乜大挑戰。」問否可會練6舊腹肌?學友笑言:「我唔會啦,我冇諗住挑戰後生仔嘅身形,不過,依家身形最Fit。(可會叫「細佬」張家輝嚟做嘉賓?)佢係想,但我唔容許佢囉,不過佢都有嚟睇我排舞。」現在準備開20場,可會再加場?學友謂:「首先,唔係完全我一個人決定,屋企人都有決定權,本來主辦商嘅方案係逐步拎出嚟賣,但後尾都決定不如一次過公開晒場數,等大家可以選擇最適合嘅日子。」

老婆囡囡冇興趣睇

提到學友可有一身飛債?學友坦言:「我係來者不拒,我都係盡力去做,接咗幾多就話畀公司知,希望盡力靠我把口攞飛會好啲」問到太太羅美薇到時可會來捧場?學友笑言:「佢都冇乜呢個癮。(你喺屋企練足100次,太太都應該識唱你個Rundown?)佢識唱都冇用啦,唱咗都唔識。(兩個女呢?)佢哋都一樣冇乜興趣,有嚟睇我排舞,但睇睇吓都走咗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!