掃呢頁CODE去手機

2016年9月30日 星期五

【家庭旅行喪食】陳瀅BB肥咗成個碼 __,陳瀅,

雖然肥咗,但女神嘅甜美笑容永遠都係無敵。藝人陳瀅出席彩妝品牌活動,透露剛跟家人去完美加旅行回來,並表示玩得很開心:「我主要係陪婆婆,但佢年紀大唔方便飛太遠,又想同佢去旅行,所以今次係我人生第一次上郵輪,終於明白點解話郵輪係老人家坐,船上真係得我一個後生女,我哋由溫哥華坐去三藩市。」她又笑謂旅行期間一日食足6至7餐,食大咗個胃,故現在經常感到肚餓。男友要識「外婆政策」問到旅行有否艷遇,她表示有被男仔 ...




其他影片:>>






雖然肥咗,但女神嘅甜美笑容永遠都係無敵。

藝人陳瀅出席彩妝品牌活動,透露剛跟家人去完美加旅行回來,並表示玩得很開心:「我主要係陪婆婆,但佢年紀大唔方便飛太遠,又想同佢去旅行,所以今次係我人生第一次上郵輪,終於明白點解話郵輪係老人家坐,船上真係得我一個後生女,我哋由溫哥華坐去三藩市。」她又笑謂旅行期間一日食足6至7餐,食大咗個胃,故現在經常感到肚餓。

男友要識「外婆政策」

問到旅行有否艷遇,她表示有被男仔「眼神挑逗」:「係一個30幾歲嘅外籍人,佢用好衰嘅眼神望住我,但冇同我講嘢,我轉身就走。」她又指自己個人較傳統,喜歡中國人,但若外籍人士有碧咸咁靚仔又「唔同講法」。問為何如此抗拒外籍人士?她說:「因為細個婆婆湊大我,教我要有傳統文化,過時過節要送禮。」她又笑言做其男友必需行外婆政策。

擲五位數請家人旅行

問到「畀仔撩」有否告訴前男友何猷亨,她表示有即時告知婆婆,並稱婆婆沒有催自己拍拖,她說:「我肯返去陪佢見佢,佢已經好開心,好珍惜大家嘅相處時間,今次旅行仲要係三代同堂,好難得。」她又謂今次花了5位數請家人旅行,故回港後要努力工作搵銀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!