掃呢頁CODE去手機

2016年9月16日 星期五

【愈大愈靚仔】李泳漢囝囝挨住媽咪勁歎 __,李泳漢,

李泳漢晒出一家三口照,三個幾月大嘅B仔眼大大好靚仔呀!尋日係中秋節,唔少藝人都大晒家庭照祝大家中秋節快樂!而初為人父嘅李泳漢就首次一家三口過中秋,非常幸福!李泳漢喺Facebook上載同老婆嚴佩鈺(Conny)及三個幾月大嘅囝囝(Alfie)合照,見到B仔喺媽媽懷抱之下,瞇埋雙眼個樣幾咁梳乎,成個少爺仔咁!除咗一家人合照,B仔仲畀爸爸公開「床照」,見佢睩大雙眼趴喺床上,非常可愛!而就咁睇上去,BB ...


李泳漢晒出一家三口照,三個幾月大嘅B仔眼大大好靚仔呀!

尋日係中秋節,唔少藝人都大晒家庭照祝大家中秋節快樂!而初為人父嘅李泳漢就首次一家三口過中秋,非常幸福!

李泳漢喺Facebook上載同老婆嚴佩鈺(Conny)及三個幾月大嘅囝囝(Alfie)合照,見到B仔喺媽媽懷抱之下,瞇埋雙眼個樣幾咁梳乎,成個少爺仔咁!除咗一家人合照,B仔仲畀爸爸公開「床照」,見佢睩大雙眼趴喺床上,非常可愛!而就咁睇上去,BB個輪廓就好似媽媽,但對大眼仔就盡得爸爸真傳,愈大愈靚,仲唔係名副其實嘅小鮮肉?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!