網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月26日 星期一

陸浩明「港孩」上身 叫女友抹嘴勁煙韌 __,陸浩明,

會唔會太恩愛呢…怕唔怕喺條街閃親人…藝人陸浩明(6號)與模特兒女友Ayan拍拖以來甜蜜蜜,早前二人更往澳洲旅遊。日前他們又出巡中環拍拖晒恩愛,當日傍晚七時許,6號與女友於食店醫肚後步出,期間6號突然「港孩」上身,嘟起嘴仔要女友幫他抹嘴,Ayan當然未有拒絕,隨即拿起紙巾為男友服務,細心為6號抹嘴,表現煙韌,二人及後則步往乘車返歸。 ...


會唔會太恩愛呢…怕唔怕喺條街閃親人…

藝人陸浩明(6號)與模特兒女友Ayan拍拖以來甜蜜蜜,早前二人更往澳洲旅遊。日前他們又出巡中環拍拖晒恩愛,當日傍晚七時許,6號與女友於食店醫肚後步出,期間6號突然「港孩」上身,嘟起嘴仔要女友幫他抹嘴,Ayan當然未有拒絕,隨即拿起紙巾為男友服務,細心為6號抹嘴,表現煙韌,二人及後則步往乘車返歸。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!