網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月4日 星期日

又嚟?男子抱幼童揸車 網友鬧爆 __,

抱住男童畀佢揸車,行為真係好缺德!(馬路的事討論區fb/設計圖片)抱住小童坐司機位駕車,可謂罔顧自己及他人的安全,但相關新聞仍是屢見不鮮,有網友近日又再發現有人做出此等缺德行為,照片一上載到網,立即引來網友大肆抨擊,強調應該立即報警處理。有關相片由網民SammyHo拍攝,之後轉載至facebook其他群組。相中可見一名男子抱住男童坐在司機位,男童的手放在軚盤上,眼望前方,似是正在駕車。貼主留言鬧爆 ...


抱住男童畀佢揸車,行為真係好缺德!(馬路的事討論區 fb/設計圖片)

抱住小童坐司機位駕車,可謂罔顧自己及他人的安全,但相關新聞仍是屢見不鮮,有網友近日又再發現有人做出此等缺德行為,照片一上載到網,立即引來網友大肆抨擊,強調應該立即報警處理。

有關相片由網民Sammy Ho拍攝,之後轉載至facebook其他群組。相中可見一名男子抱住男童坐在司機位,男童的手放在軚盤上,眼望前方,似是正在駕車。貼主留言鬧爆相中男子「又PK又腦殘」,指他嚴重危害自己與其他道路使用者的人身安全,不少網友亦非常「勞氣」,覺得男子行為離譜,直言「罰錢事少,害到人同自己個小朋友先重要」。

有網民更指,如果他親身目睹此情況,除了會報警外,更會「死跟」對方,在對方後面「係咁砵」。有人就詢問,如果得相無片,「係咪有得駁話架車無郁到?」有網民回覆指「有冇郁都唔得,沒牌係連司機位都唔坐得」,有人就話「要望番條法例點寫」。有無犯法是一回事,但好明顯會影響其他人的安全,顧己及人,如斯行為真係點都唔應該做。

根據運輸署條例,司機在道路上駕車時,如無適當的謹慎及專注,或未有合理顧及其他道路使用者,如抱着小孩而影響駕駛,有可能觸犯「不小心駕駛」或「危險駕駛」罪,前者可被罰款5000港元及監禁6個月,而後者則可被罰2.5萬港元及監禁3年;至於如兒童未有佩戴安全帶或與駕駛者同時佩戴同一條安全帶,司機可被罰款2000港元。

網民有話說

Billy Chiu:比(畀)我見到即刻打999

Corey Ho:報警呀~~我唔想下次出街俾(畀)個小朋友撞~~

Harry Chan:上次同樣事件好似社服令

Ken Wong:唉,唔好影響到駕駛者同路人喇,有意外就慘,顧己及人先得架(㗎)

Yi Fong:相唔夠證據

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!