網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月23日 星期五

【著情侶黑】洗米華陪Mandy倫敦逛街 強國網民鬧爆 __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,強國,中國,

啱啱過咗嘅中秋節,澳門賭業猛人周焯華(洗米華)喺澳門陪完屋企人過節之後,跟住去咗英國陪MandyLieu兼一對仔女「追月」過節,有讀者透過「爆相爆片」喺倫敦時間17號撞到佢哋「合體」嘅拍拖,佢哋例牌一身黑衣襯波鞋造型嘅情侶裝上陣。(新聞連結:http://bit.ly/2cWAc4o)不過噚日喺微博見到,原來洗米華「追月」之後,應該喺倫敦逗留咗幾日,有一個叫「Immersy設計師-yuki夏」話喺 ...




其他影片:>>






啱啱過咗嘅中秋節,澳門賭業猛人周焯華(洗米華)喺澳門陪完屋企人過節之後,跟住去咗英國陪Mandy Lieu兼一對仔女「追月」過節,有讀者透過「爆相爆片」喺倫敦時間17號撞到佢哋「合體」嘅拍拖,佢哋例牌一身黑衣襯波鞋造型嘅情侶裝上陣。(新聞連結: http://bit.ly/2cWAc4o )不過噚日喺微博見到,原來洗米華「追月」之後,應該喺倫敦逗留咗幾日,有一個叫「Immersy設計師-yuki夏」話喺20號喺倫敦見到洗米華同Mandy拍拖shopping買衫,睇啲相洗米華都係主攻黑色衫,Mandy喺側邊負責俾意見,跟住「Immersy設計師-yuki夏」留言話:「其實我都沒有認出來他們,竟然跑來問我在做甚麼,我才反應過來。不過你的性格不錯,我就不八卦甚麼了。」喺強國成日都有啲大婆打小三嘅短片喺微博瘋傳,今次有人睇啲相,梗係又有一班道德衛士走咗出嚟,鬧「Immersy設計師-yuki夏」似乎好支持小三,不過佢解釋只係講番件事,對方嘅語氣亦都唔算苛刻,佢仲話況且大家都係局外人,只希望身邊人唔好有呢啲事發生,但係其他留言普遍偏向Heidi,留言替佢出氣。

Mandy同洗米華成日出街都俾人撞到!(Yuki夏 微博圖片) Immersy設計師- (Yuki夏 微博圖片) (Yuki夏 微博圖片)
(Yuki夏 微博圖片) 貼圖一出,即刻有唔少網民留言!

鍾意就快D Share啦!