掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

2吋高踭鞋濕濕碎 謝安琪挺巨肚賀楊怡 __,謝安琪,楊怡,

2吋高踭鞋濕濕碎謝安琪挺巨肚賀楊怡星,全部都係星,全部都係星,全部都係星。尋晚羅仲謙楊怡請飲,真係全部都係星!就連自陀B以嚟都未曾公開露面嘅謝安琪,都唔怕「沖喜」,踩住兩吋高踭鞋到賀!兩吋高踭鞋濕濕碎啦,阿Kay之前著住4、5吋又唱又跳跑埋步都仲得呀,仲可以做埋「藍夢南」添,所以就算老公張繼聰唔likey佢大住個肚著高踭鞋,都阻止唔到阿kay,因為對佢嚟講,兩吋同平底鞋係無分別嘅!不過一向被認為有 ...






  • 其他影片:>>






  • 2吋高踭鞋濕濕碎 謝安琪挺巨肚賀楊怡
  • 星,全部都係星,全部都係星,全部都係星。尋晚羅仲謙楊怡請飲,真係全部都係星!就連自陀B以嚟都未曾公開露面嘅謝安琪,都唔怕「沖喜」,踩住兩吋高踭鞋到賀!

    兩吋高踭鞋濕濕碎啦,阿Kay之前著住4、5吋又唱又跳跑埋步都仲得呀,仲可以做埋「藍夢南」添,所以就算老公張繼聰唔likey佢大住個肚著高踭鞋,都阻止唔到阿kay,因為對佢嚟講,兩吋同平底鞋係無分別嘅!

    不過一向被認為有啲baby fat嘅Kay,雖然佢就話有咗之後都只係重咗幾kg啫,但驟眼睇落去,唔只上圍更加澎湃,手臂同腰嘅直徑都長咗唔少,但塊面好嘢呀,keep住v煞,實係影相角度問題

    鍾意就快D Share啦!