掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

大塊田師姐》入元祖AKB日本集訓 唱得甄楚倩拍三級片《赤裸凌遲》露兩點 __,大塊田,甄楚倩,田蕊妮,

大塊田師姐》入元祖AKB日本集訓唱得甄楚倩拍三級片《赤裸凌遲》露兩點當年甄楚倩一首《今天天氣呵呵呵》、《深夜港灣》,真係唱到街之巷聞!甄楚倩贏咗《未來偶像爭霸戰》之後,亞視就將佢送去日本進修兩星期,加入AKB之父秋元康當年捧紅嘅小貓會(成員有工藤靜香㗎),做海外研修生。不過,對日文冇咩認識嘅佢,喺節目入面就笑料百出!返到嚟香港之後,唔單止發展歌唱事業,又參演過唔少電影演出,當中更有唔少鏡頭都見到有 ...




  • 其他影片:>>






  • 大塊田師姐》入元祖AKB日本集訓 唱得甄楚倩拍三級片《赤裸凌遲》露兩點
  • 當年甄楚倩一首《今天天氣呵呵呵》、《深夜港灣》,真係唱到街之巷聞! 甄楚倩贏咗《未來偶像爭霸戰》之後,亞視就將佢送去日本進修兩星期,加入AKB之父秋元康當年捧紅嘅小貓會(成員有工藤靜香㗎) ,做海外研修生。

    不過,對日文冇咩認識嘅佢,喺節目入面就笑料百出 !

    返到嚟香港之後,唔單止發展歌唱事業,又參演過唔少電影演出,當中更有唔少鏡頭都見到有甄楚倩喺戲入面獻唱。

    不過去到93年,甄楚倩暫為愛情暫別娛樂圈,去到98年復出就接拍王晶一套三級片,喺片入面更露兩點,雖然甄楚倩呢一脫並未為佢嘅事業再創高峰,但係就多咗唔少登台機會。甄楚倩生完小朋友之後,索性離開娛樂圈,專心做單身媽咪湊仔好過。

    鍾意就快D Share啦!