掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

32C朱智賢獲邀飯局 富商開價50萬! __,朱智賢,

咪神的煩惱!無綫女藝人張秀文、陳偉琪、陳婉衡、歐陽巧瑩及朱智賢(Ashley)等近年憑勁爆身材彈出,她們不介意以泳裝上陣拍節目,效果噴血,獲封新一代無綫咪神。有份擔任無綫節目《東張西望》的Ashley憑32C、23、35均勻身形及修長美腿,迷倒不少宅男。身為「東張咪神」的她最近連環被性騷擾,不勝其煩。被身家逾20億元富商睇中Ashley近日不斷收到inbox邀請出席飯局,有「代理」聲稱有「美籍華裔 ...


咪神的煩惱!

無綫女藝人張秀文、陳偉琪、陳婉衡、歐陽巧瑩及朱智賢(Ashley)等近年憑勁爆身材彈出,她們不介意以泳裝上陣拍節目,效果噴血,獲封新一代無綫咪神。有份擔任無綫節目《東張西望》的Ashley憑32C、23、35均勻身形及修長美腿,迷倒不少宅男。身為「東張咪神」的她最近連環被性騷擾,不勝其煩。

被身家逾20億元富商睇中

Ashley近日不斷收到inbox邀請出席飯局,有「代理」聲稱有「美籍華裔老闆」開價50萬港元邀約飯局,另一位則指有位33歲、身家逾20億元人民幣的美籍華人老闆願出價30萬元,看來Ashley非常搶手。

fb收露械相

Ashley說:「冇諗過有人對我有興趣,我係唔會信50萬食餐飯咁簡單,當然唔會覆佢。」除了飯局邀約,更有癡漢Send性器官相片到她Facebook,更有露骨留言,非常變態。Ashley坦言看「鳥」後大吃一驚:「好變態好惡心,我即刻block咗佢,希望以後唔好再收到呢類訊息。(考慮報警?)如果佢有進一步行動就會。(因為形象太性感?)我覺得唔關事,相信係因為多人識咗。我只係工作需要先健康性感,平時唔會賣弄呢樣嘢。」

貪靚食足三日菜

屢遭性騷擾的Ashley心情未受影響,早前她到日本拍攝J2旅遊節目《3日2夜》,其中一part「直擊」Ashley選購泳衣,她在鏡頭瘋狂試泳衣晒身材,但她直言壓力很大:「我比之前重咗7、8磅,好怕出鏡會肥,所以嗰幾日旅行都冇啖好食,連續三日食菜咋!」該集播出後引來很大回響,有網友打趣說若全集都是Ashley換泳衣,收視必定更高。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!