掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

激讚BB多表情 小方叫杜德偉拿拿臨再生 __,小方,杜德偉,方力申,

小方已經探咗杜德偉嘅bb,仲催杜德偉快啲生多個。(資料圖片)藝人方力申(小方)和杜德偉情如兄弟,小方接受《東網》訪問時,表示已第一時間探訪過杜德偉的囝囝AJ,他說:「好開心,好開心,大家都非常興奮,尋日去探BB時,其實我係未試過探一個啱啱出咗世幾個鐘頭嘅BB。嘩!我自己都又緊張又興奮,我喺同杜德智一齊去,朝頭早已知道杜太阿Ice就嚟生,我哋都已經standby期待住,知道BB出咗世就即刻衝去探佢哋 ...




其他影片:>>






小方已經探咗杜德偉嘅bb,仲催杜德偉快啲生多個。(資料圖片)

藝人方力申(小方)和杜德偉情如兄弟,小方接受《東網》訪問時,表示已第一時間探訪過杜德偉的囝囝AJ,他說:「好開心,好開心,大家都非常興奮,尋日去探BB時,其實我係未試過探一個啱啱出咗世幾個鐘頭嘅BB。嘩!我自己都又緊張又興奮,我喺同杜德智一齊去,朝頭早已知道杜太阿Ice就嚟生,我哋都已經stand by期待住,知道BB出咗世就即刻衝去探佢哋啦。咁BB梗係非常之可愛、得意啦,好多表情㗎喎,雖然我去探佢(BB)嘅時候,嗰一刻仲未擘大眼,應該係我未見到個BB擘大眼啦,但佢成日嘴擘擘喺度打喊露,我未見過佢喊喎,都好乖囉。」

提議快啲再造人

小方更謂知道杜太阿Ice順產,立即提議兩人趕緊再生,小方笑言:「我同佢(杜太)話咁順利,唔怕生第二個,拿拿臨再生我諗佢哋(杜生、杜太)好想嘅,咁溫馨,咁偉大嘅事件,我亦見到杜德偉嘅外母、佢又好開心,應該係佢第一次抱孫。(Ice媽媽)見到所有嚟探佢哋嘅朋友都有握手,話多謝嚟探佢(bb),好開心,好溫馨。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!