掃呢頁CODE去手機

2016年10月26日 星期三

街頭激動開火 賈曉晨被路人罵潑婦 __,賈曉晨,

JJ被鬧「刁民潑婦」,仲畀七、八個大男人圍,佢都冇退縮,堅厲害!已北上工作多年嘅藝人賈曉晨(JJ)同老公樊少皇,近日被大陸網友拍到喺北京因車輛問題與路人爭執嘅片,片中見JJ與路人爭執,情緒激動。爭執時被鬧「刁民潑婦」片段中聽到JJ話:「我明明看到有車跟我們一塊兒進來的,就攔着不讓我們進!」佢又嬲爆地指責路人不講道理,而樊少皇似在身旁勸解不果,就自己一個匿返入車。JJ就繼續同對方嘈,更被路人鬧佢「刁 ...




其他影片:>>






JJ被鬧「刁民潑婦」,仲畀七、八個大男人圍,佢都冇退縮,堅厲害!

已北上工作多年嘅藝人賈曉晨(JJ)同老公樊少皇,近日被大陸網友拍到喺北京因車輛問題與路人爭執嘅片,片中見JJ與路人爭執,情緒激動。

爭執時被鬧「刁民潑婦」

片段中聽到JJ話:「我明明看到有車跟我們一塊兒進來的,就攔着不讓我們進!」佢又嬲爆地指責路人不講道理,而樊少皇似在身旁勸解不果,就自己一個匿返入車。JJ就繼續同對方嘈,更被路人鬧佢「刁民潑婦一樣!」片段被大陸網民瘋傳,

微博解話指自己畀人圍

JJ喺今日凌晨就喺微博上載一大篇文章,為自己喺片段中嘅表現解話。佢指當時自己畀七、八個大男人圍住,對方莫名擋住條路,企喺佢同樊少皇架車前面,仲用磚頭「封路」唔畀佢哋過。當下佢就嬲到上心口,決定同對方理論,仲鬧爆對方不講道理。JJ又指自己當時已經報咗警,不過遠水不能救近火,所以佢先會據理力爭。

公開道歉認衝動

事後佢返到屋企都有畀屋企人同朋友話,指佢太衝動,所以JJ都有喺文中向大眾道歉:「在此我也表示一下歉意,可能自己當時確實太衝動了。但這個歉意是對自己來說,並不是對那些討厭的傢伙說的。如果以後還遇到這樣的事情,我會依然堅決反抗到底,但會保持好自己的情緒。最後,謝謝大家的關心。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!