網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月26日 星期三

【肌肉震震吓】大隻袁偉豪露點喪捱打 __,袁偉豪,

識玩一定咁玩。無綫劇集《使徒行者》第一輯贏盡收視同口碑,成績咁好,無綫當然要食住個勢開拍續集。雖然第二輯冇咗「爆Seed」林峯同「釘姐」余詩曼,不過就搵嚟苗僑偉、陳豪、袁偉豪、周柏豪、宣萱、黃翠如、楊潮凱等等,配搭都算新鮮!袁偉豪楊潮凱鬥晒肌最近劇集已經開拍,劇組就去咗泰國取景,袁偉豪同楊潮凱亦有隨行拍攝。雖然拍劇日夜顛倒,不過佢哋兩個一有時間,都會去健身室Keep靚靚副Body。袁偉豪喺社交網站 ...




其他影片:>>






識玩一定咁玩。

無綫劇集《使徒行者》第一輯贏盡收視同口碑,成績咁好,無綫當然要食住個勢開拍續集。雖然第二輯冇咗「爆Seed」林峯同「釘姐」余詩曼,不過就搵嚟苗僑偉、陳豪、袁偉豪、周柏豪、宣萱、黃翠如、楊潮凱等等,配搭都算新鮮!

袁偉豪楊潮凱鬥晒肌

最近劇集已經開拍,劇組就去咗泰國取景,袁偉豪同楊潮凱亦有隨行拍攝。雖然拍劇日夜顛倒,不過佢哋兩個一有時間,都會去健身室Keep靚靚副Body。袁偉豪喺社交網站Instagram上載一段短片,並留言表示:「來到泰國開工,休息時間都做吓運動既(嘅),打多兩吓啲格仔餅又大塊啲P.S下回更精彩 @guruhung 😂」袁偉豪喺文尾仲Tag埋洪永城(唔通洪永城陪翠如BB去泰國開工?)。

袁偉豪捱打冇聲出

片中一開波,只見有個男人掀起件衫露出兩點,然後就有另一隻手拎起塊拳擊練習靶瘋狂拍個男人腹部,喺慢鏡效果下,個男人啲腹肌震吓震吓,令人睇得一清二楚!之後拍片者將鏡頭慢慢Zoom遠…點知見到男神袁偉豪將雙手放後腦,咬住件衫密密地捱打,而楊潮凱就揸住塊拳擊練習靶一邊打,一邊喪忍笑。

洪永城喪打楊潮凱

見袁偉豪玩得咁開心,楊潮凱之後亦有親身試吓捱打嘅滋味。不過今次就換上洪永城做打人個角色,袁偉豪則負責拍片。條片同樣地又係用慢鏡效果拍攝,而楊潮凱啲肌肉同樣都係震震吓,再加上手機拍攝時嘅特別聲音效果,畫面震撼得嚟又真係幾搞笑!三個大男人連做Gym都可以咁有情趣玩拍片,真係服咗佢哋!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!