網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月29日 星期六

為泊好碼頭 苟芸慧懶理男友嗒過應采兒官恩娜 __,官恩娜,應采兒,苟芸慧,



其他影片:>>






搣甩50磅肥肉嘅苟姑娘,狀態終於返晒嚟,而且桃花仲好旺盛添,唔係又點會多咗個柴可夫男友管接管送喎!咪睇佢依家好幸福呀,其實佢之前為咗泊個好碼頭,屢戰屢敗,好難得先成功架!遠嗰啲唔講,近近地,講返呢半年啦。苟姑娘呢半年入面嘅緋聞男友真係多到不得了,好似清洪契仔巫翊鳴咁,據知苟姑娘好主動出擊架,但男方一見到苟姑娘就彈開九丈遠,啲啲機會都唔俾女方;跟住就係好姊妹朱璇嘅男友湯珈鋮,呢鑊苟姑娘真係恨仔忙到出 ...


搣甩50磅肥肉嘅苟姑娘,狀態終於返晒嚟,而且桃花仲好旺盛添,唔係又點會多咗個柴可夫男友管接管送喎!咪睇佢依家好幸福呀,其實佢之前為咗泊個好碼頭,屢戰屢敗,好難得先成功架!

遠嗰啲唔講,近近地,講返呢半年啦。苟姑娘呢半年入面嘅緋聞男友真係多到不得了, 好似清洪契仔巫翊鳴咁,據知苟姑娘好主動出擊架,但男方一見到苟姑娘就彈開九丈遠,啲啲機會都唔俾女方;跟住就係好姊妹朱璇嘅男友湯珈鋮,呢鑊苟姑娘真係恨仔忙到出晒面呀,連好姊妹男友都唔放過,夾硬撬,勁狼死!

牆腳唔成,苟姑娘就轉冧經濟發展及勞工局前局長葉澍堃細仔葉瀚華,但結果都係……唔成功!

不過,喺軔性呢方面,真係要俾啲掌聲苟姑娘!屢戰屢敗,屢敗屢戰,最終減肥成功之餘,仲fight低正印兼無綫主播張頌恩, 以小三之名搶到錫礦大王後人陸恭和,真係要講句恭喜恭喜!

但係陸恭和出名鍾意溝女星,為人所知嘅就有應采兒、官恩娜呢啲, 至於無浮上水嗰啲EX有幾多,就真係佢自己至知喇。 祝你好運啦苟姑娘。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!