網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月2日 星期日

【高潮位】謙謙化身鬆弛熊示愛搞喊楊怡 __,楊怡,

咁搞法,想唔喊都幾難啦。羅仲謙與楊怡的婚宴上,一對新人不停放閃,高潮位相信在於新郎忽然失蹤,再由戥穿石吳卓羲手拖一隻巨型鬆弛熊出現,由於造型可愛,在場嘉賓不停舉機拍照。但見「鬆弛熊」步履蹒跚,並向新娘阿怡獻上大束鮮花「示愛」,此時「鬆弛熊」脫下頭套,驚覺原來是新郎謙謙,認真sweet爆。為博老婆一笑,化身「鬆弛熊」的謙謙搞到成頭大汗,老婆楊怡見狀就幫對方抹淚,期間謙謙又喺台上唱出《分分鐘需要你》, ...


咁搞法,想唔喊都幾難啦。

羅仲謙與楊怡的婚宴上,一對新人不停放閃,高潮位相信在於新郎忽然失蹤,再由戥穿石吳卓羲手拖一隻巨型鬆弛熊出現,由於造型可愛,在場嘉賓不停舉機拍照。但見「鬆弛熊」步履蹒跚,並向新娘阿怡獻上大束鮮花「示愛」,此時「鬆弛熊」脫下頭套,驚覺原來是新郎謙謙,認真sweet爆。

為博老婆一笑,化身「鬆弛熊」的謙謙搞到成頭大汗,老婆楊怡見狀就幫對方抹淚,期間謙謙又喺台上唱出《分分鐘需要你》,不過謙謙可能自己都太感動嘅關係,一度泣不成聲,唱不下去,最後佢又向楊怡講「我愛你」,搞到阿怡都感動落淚喊埋一份,場面十分感人!

謙謙更於台上分享謂:「其實我追佢嘅時候,已經扮過一次公仔喇。今日再想扮多一次,希望可以有個難忘嘅婚禮。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!