網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月9日 星期日

懶理關之琳感受照約陳泰銘行山 劉嘉玲:有咩好避? __,陳泰銘,劉嘉玲,關之琳,嘉玲,

懶理關之琳感受照約陳泰銘行山劉嘉玲:有咩好避?劉嘉玲嘅行山腳,除咗發哥、紅姑、林青霞,梗係唔少得⋯⋯陳泰銘啦!上年台灣富商陳泰銘去行山,陪佢嗰個唔係關之琳,竟然係劉嘉玲,之後關之琳就嬲豬話:其實我們不是分手,是離婚。前陳太醋味濃,矛頭仲指向嘉玲!不過嘉玲一於少理,仲好理直氣壯咁話:「避咩?有咩好避呀?行山之嘛!哦!你地黎搵陳生架?」清者自清,嘉玲仲唔介意同關之琳破冰,約埋佢行山。佢話︰「我唔知佢得 ...






  • 其他影片:>>






  • 懶理關之琳感受照約陳泰銘行山 劉嘉玲:有咩好避?
  • 劉嘉玲嘅行山腳,除咗發哥、紅姑、林青霞,梗係唔少得⋯⋯陳泰銘

    上年台灣富商陳泰銘去行山,陪佢嗰個唔係關之琳,竟然係劉嘉玲,之後關之琳就嬲豬話:其實我們不是分手,是離婚。前陳太醋味濃,矛頭仲指向嘉玲!

    不過嘉玲一於少理,仲好理直氣壯咁話:「避咩?有咩好避呀?行山之嘛!哦!你地黎搵陳生架?」清者自清,嘉玲仲唔介意同關之琳破冰,約埋佢行山。佢話︰「我唔知佢得唔得閒架!邊個得閒咪邊個行囉!」


    鍾意就快D Share啦!