網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月9日 星期日

【完全冇避忌】定欣風騷搭實展鵬膊頭 __,定欣,胡定欣,

緋聞情侶定欣同展鵬一啲都冇尷尬,定欣仲好風騷咁搭實展鵬膊頭㖭!藝人胡定欣、陳展鵬、梁烈唯(唯唯)齊齊於西貢為無綫劇集《同盟》於西貢拍攝,今次是定欣、展鵬「撻着」後首次二人同場齊齊做訪問,不過二人毫不避嫌,拍攝時定欣更風騷搭住展鵬膊頭影相。展鵬同唯唯提親提到定欣之前受傷,問展鵬有否好好照顧她時,他笑謂:「佢係見到我、唯唯同歐瑞偉暈晒大浪先拗柴!」而講到單立文指他與定欣是「姣婆遇着脂粉客」,展鵬坦言沒 ...




其他影片:>>






緋聞情侶定欣同展鵬一啲都冇尷尬,定欣仲好風騷咁搭實展鵬膊頭㖭!

藝人胡定欣、陳展鵬、梁烈唯(唯唯)齊齊於西貢為無綫劇集《同盟》於西貢拍攝,今次是定欣、展鵬「撻着」後首次二人同場齊齊做訪問,不過二人毫不避嫌,拍攝時定欣更風騷搭住展鵬膊頭影相。

展鵬同唯唯提親

提到定欣之前受傷,問展鵬有否好好照顧她時,他笑謂:「佢係見到我、唯唯同歐瑞偉暈晒大浪先拗柴!」而講到單立文指他與定欣是「姣婆遇着脂粉客」,展鵬坦言沒有嬲,但就謂:「佢個人好Gag、同佢好Friend,不過單立文唔係咁了解我囉!」問到有相士批他的「真命天女」已出現兩年?展鵬即時借唯唯未出世的女兒來過橋謂:「定欣都唔只兩年係咪講唯唯個女?」嚇到在旁的唯唯即謂:「吓!我淨係畀過張4D相你睇咋喎!」相當搞笑。

食糖水唔避忌

定欣受訪表示與展鵬一齊開工不感尷尬,說到二人甜蜜歎糖水,她指當日並非單獨約會,還有其他人在場,她更甜笑謂:「日後食糖水都唔會避忌,因為冇嘢需要避忌!」說到單立文指她「姣婆」,她謂:「我冇嬲!佢係我老竇,唔敢鬧佢,不過佢已經好畀面,平時佢私下叫我哋嘅更加出唔到街。(「老竇」心急想你拍拖?)冇得急,總有自己緣分。」

大頭蝦以致停牌

提到停牌一事,定欣坦言自己大頭蝦以致停牌半年,問會否找展鵬做御用柴可夫時,她得戚表示:「我有好多司機,有『將軍澳福利會』成員單立文夫婦、陳山聰、袁偉豪輪住車我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!