掃呢頁CODE去手機

2016年10月31日 星期一

英皇群星賀榮休 吳雨難忘幫祖兒爭獎 __,祖兒,英皇,吳雨,容祖兒,

吳雨榮休晚宴好熱鬧呀!英皇行政總裁吳雨今晚假中環某酒店筵開7席舉行榮休晚宴,英皇集團主席楊受成與家人率領公司旗下一眾藝人容祖兒、Twins、李克勤、林峯、張敬軒等及其他員工現身,場面熱鬧。吳雨透露今日是在英皇最後一日,他笑說:「不過英皇會照出糧畀我,因為我合約係明年2月先屆滿。」在英皇工作了15年,吳雨表示很感激楊生,他說:「我好尊重楊生,楊生都好尊重我,但人去到某一個年紀已經係超額完成,我個年紀 ...




其他影片:>>






吳雨榮休晚宴好熱鬧呀!

英皇行政總裁吳雨今晚假中環某酒店筵開7席舉行榮休晚宴,英皇集團主席楊受成與家人率領公司旗下一眾藝人容祖兒、Twins、李克勤、林峯、張敬軒等及其他員工現身,場面熱鬧。

吳雨透露今日是在英皇最後一日,他笑說:「不過英皇會照出糧畀我,因為我合約係明年2月先屆滿。」在英皇工作了15年,吳雨表示很感激楊生,他說:「我好尊重楊生,楊生都好尊重我,但人去到某一個年紀已經係超額完成,我個年紀喺好多公司已經夠,就應該退休。(日後真係退休?定會做顧問?)如果可以做到退而不『憂』就好喇,我講嘅憂係憂心個憂,唔係退休個休。我都想公司好,我人生做咗兩間公司都超過10年,一間係TVB,做咗19年,英皇都15年。由初時喺TVB做初級PA到製作總監,再到英皇依家係好大突破,又開心又有滿足感。」

問到他在英皇的難忘事?吳雨表示有很多,並謂其中有很多是開心事,他說:「如果真係要講,都難忘幫容祖兒chur(爭取)攞獎,自己係有好大滿足感。除咗祖兒,大大細細歌手喺台上多謝自己,都係好有滿足感。嗰時每年都幫祖兒chur『最受歡迎女歌星』,都爭取咗6、7年,其實都好有份量,佢都付出好多努力,我敢寫包單,日後都冇人可以好似祖兒咁攞咁多獎。」

唔捨得EEG車牌

吳雨又表示最開心能夠在走之前簽到李克勤,他說:「喺TVB已經好欣賞佢,不過同佢冇緣,佢過英皇我又走,不過我可以同佢神交、見面。」問到他的座駕車牌EEG(英皇)將如何打算,他說:「都會畀番公司,我老婆最唔捨得,因為EEG車牌冇女仔敢上車。」問到楊生給他多少退休金?他說:「呢啲唔計,我哋有長期服務金,價錢都好滿意,足夠食兩餐。(你之後有咩去向?)依家個春秋完結咗,要勾畫人生第二個春秋。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!