掃呢頁CODE去手機

2016年10月27日 星期四

撐李中寧做保安 李婉華:職業無分貴賤 __,李中寧,李婉華,

李婉華話見番李中寧根開心,仲話職業無分貴賤。李婉華當年在無綫「銀河十星」與李中寧為一對,身在加拿大的李婉華亦有留意李中寧的報道,她接受《東網》訪問時稱:「終於都見番李中寧,好開心,以前喺『銀河十星』中我哋係一pair,好多合作,又一齊影相,一齊出活動!」對於李中寧目前做保安維生並腦退化,婉華亦表擔心:「其實職業無分貴賤,我好欣賞一啲人為自己而努力不放棄,唯一擔心係睇到醫生話佢有初期腦退化症,身形又 ...


李婉華話見番李中寧根開心,仲話職業無分貴賤。

李婉華當年在無綫「銀河十星」與李中寧為一對,身在加拿大的李婉華亦有留意李中寧的報道,她接受《東網》訪問時稱:「終於都見番李中寧,好開心,以前喺『銀河十星』中我哋係一pair,好多合作,又一齊影相,一齊出活動!」

對於李中寧目前做保安維生並腦退化,婉華亦表擔心:「其實職業無分貴賤,我好欣賞一啲人為自己而努力不放棄,唯一擔心係睇到醫生話佢有初期腦退化症,身形又有啲肥腫,所以希望佢要小心,所有病初期都有得醫,唔好畀佢嚴重落去,不過我睇報道,見到佢都好健康。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!