網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月13日 星期日

【獨家有片】消失13年》Monique拎40萬Hermes袋富泰無走樣 元祖有線女神級VJ : 我嫁咗人啦! __,Hermes,女神,



其他影片:>>






俾余詠珊豉椒炒魷,有線另一高層Hugo又嗌返Monique去做《怪談》,做了一陣子,佢她專注做活動司儀,五年前還做了人妻!這天於又一城撞到於幕前消咗了十幾年的前有線VJMonique。素顏的她,其實同十幾年前沒太大分別。她好有目標,電兔一般先去完CK買內衣,再去Joycebeauty買化妝品,跟手去埋adidas同logon。 拿著四十幾萬hermes包包的Monique,之後出到商場,就有架七人 ...


俾余詠珊豉椒炒魷,有線另一高層Hugo又嗌返Monique去做《怪談》,做了一陣子,佢她專注做活動司儀,五年前還做了人妻!

這天於又一城撞到於幕前消咗了十幾年的前有線VJ Monique。素顏的她,其實同十幾年前沒太大分別。 她好有目標,電兔一般先去完CK買內衣, 再去Joyce beauty買化妝品,跟手去埋 adidas同log on。 

拿著四十幾萬hermes包包的Monique, 之後出到商場,就有架七人等住  載她離開。

於是乎我們打給Monique問下問近況,她說那天幫屋企人拿東西,以及同自己買點東西!再問她現在單身定拍拖,她好大方回答:「我嫁咗人都結咗婚5年㗎」再問老公名字,做邊那一行,Monique就話老是係圈外人,唔不想多提,影響對方,只肯講少少他們怎樣認識。不過佢班YMC舊同事就漏口風,話佢老公做生意,生得高大,好sporty,同大台演員何啟南有幾分似添。「我都唔知算唔算係朋友介紹,因為係某個場合,我同我啲朋友去玩嘅時候,識到呢個人,呢個人係我朋友識咗好多年嘅朋友,好快熟咗,食飯,慢慢發展落去。」Monique說。

Monique指老公不想她辛苦,而家繑埋手做少奶奶,連十年前開落的樓上時裝舖,都交俾胞妹打理。

哪平日有什麼搞作?Monique就話:「學吓野、日文、韓文、上下畫畫、瑜珈, 跑下步。做呢啲都幾忙,同埋我好鍾意學嘢!學完一樣我又會諗第二樣嘢學!」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!