網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月13日 星期日

農夫:聽我哋係積陰德 __,農夫,陸永權,鄭詩君,

農夫笑言聽他們的歌迷不是求「音質」。
農夫:聽我哋係積陰德組合農夫、歌手林奕匡及陳詩欣前晚為SuperGirls擔任嘉賓,農夫竟在台上自我宣傳,C君說:「我哋聽日(即昨日)有簽名會,大家攞SuperGirls啲唱片或支票嚟我哋都會簽。」全場起哄,之後他又作狀自責笑說:「喺人哋啲騷宣傳自己,真係好無恥。」拍檔陸永即接口:「不如講番啲有意義嘅嘢。」而林奕匡大讚SG是香港樂壇獨一無二女子組合。農夫笑言聽他們的歌迷不是求「音質」。昨日到唱片店 ...


農夫:聽我哋係積陰德

組合農夫、歌手林奕匡及陳詩欣前晚為Super Girls擔任嘉賓,農夫竟在台上自我宣傳,C君說:「我哋聽日(即昨日)有簽名會,大家攞Super Girls啲唱片或支票嚟我哋都會簽。」全場起哄,之後他又作狀自責笑說:「喺人哋啲騷宣傳自己,真係好無恥。」拍檔陸永即接口:「不如講番啲有意義嘅嘢。」而林奕匡大讚SG是香港樂壇獨一無二女子組合。

昨日到唱片店為新碟舉行簽名會的農夫,坦言明知現在做唱片會蝕錢,但都堅持出碟,因想與歌迷分享音樂,但二人直言今次唱片暫時會是最後一張,之後會以其他形式來推出新歌,對音樂銷售平台的音質不夠唱片好,農夫笑說:「冇人會在乎,聽我哋唔係要音質(陰質),聽已經係積陰德!」

農夫搞笑於SG騷上為自己的簽名會宣傳。
  • 農夫搞笑於SG騷上為自己的簽名會宣傳。

鍾意就快D Share啦!