網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月13日 星期日

胡蓓蔚45歲生日 胡說八道會成員齊集! __,胡蓓蔚,

胡說八道會成員喺晒度,咁就梗係有大嘢發生喇!今日係藝人胡蓓蔚45歲生日嘅大日子,尋晚「胡說八道會」好姊妹胡定欣、胡杏兒、黃智雯、李施嬅、姚子羚難得齊聚率先幫佢慶生,其中施嬅喺Instagram(IG)上載大合照,個個都嘟晒嘴爭住錫錫壽星女,難怪攞住生日蛋糕嘅胡蓓蔚一臉冧爆,而施嬅仲押晒韻留言祝賀對方:「祝妳天天都笑不停,賺錢冇時停,除非去巴黎shopping,就有老公俾(畀)錢任你Fing(揈), ...




其他影片:>>






胡說八道會成員喺晒度,咁就梗係有大嘢發生喇!

今日係藝人胡蓓蔚45歲生日嘅大日子,尋晚「胡說八道會」好姊妹胡定欣、胡杏兒、黃智雯、李施嬅、姚子羚難得齊聚率先幫佢慶生,其中施嬅喺Instagram(IG)上載大合照,個個都嘟晒嘴爭住錫錫壽星女,難怪攞住生日蛋糕嘅胡蓓蔚一臉冧爆,而施嬅仲押晒韻留言祝賀對方:「祝妳天天都笑不停,賺錢冇時停,除非去巴黎shopping,就有老公俾(畀)錢任你Fing(揈),and我們姊妹永遠超loving. Love you our QUEEN!」

李施嬅勁性感

原來仲未完?皆因施嬅啱啱又喺IG上載新相,今次就只見到智雯、胡蓓蔚、定欣同佢自己嘅4人合照,佢就留言:「Birthday Queen in da house!」唔通又開P?佢仲tag埋「Sexyladies」,見佢打出個心口,真係好sexy吓喎!而壽星女胡蓓蔚亦拍咗段片,攞住酒杯High爆自轉!

單立文IG祝賀

雖然就未見到身為老公嘅單立文現身,但佢都好識喺社交網祝老婆生日快樂,仲叫對方做「My Lovely Wife」,真係sweet到爆!佢留言話:「大人生日大快樂!」朋友愛人都為自己慶祝,真係萬千寵愛在一身呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!