掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

【超級美魔女】曾華倩唔識老靚足33年! __,曾華倩,

曾華倩真係冇得輸!曾華倩1983年入讀無綫藝員訓練班,不久便被無綫力捧成當家花旦,輾轉至今33年,身為美魔女的她樣子十年如一日,好似唔識老一樣!主持兒童節目曾華倩於無綫藝員訓練班畢業後,被安排主持兒童節目《430穿梭機》,與梁朝偉、周星馳及張國強等齊齊做主持,當時的她樣子清純有仙氣!同藍潔瑛鬥靚說到80年代的無綫花旦,怎少得靚絕五台山的藍潔瑛!但曾華倩着起古裝,勁有仙氣,別有一番古典美,絕對唔比藍 ...


曾華倩真係冇得輸!

曾華倩1983年入讀無綫藝員訓練班,不久便被無綫力捧成當家花旦,輾轉至今33年,身為美魔女的她樣子十年如一日,好似唔識老一樣!

主持兒童節目

曾華倩於無綫藝員訓練班畢業後,被安排主持兒童節目《430穿梭機》,與梁朝偉、周星馳及張國強等齊齊做主持,當時的她樣子清純有仙氣!

同藍潔瑛鬥靚

說到80年代的無綫花旦,怎少得靚絕五台山的藍潔瑛!但曾華倩着起古裝,勁有仙氣,別有一番古典美,絕對唔比藍潔瑛差!

Keep得勁好

入行多年的曾華倩保養得宜,2004年更被睇中拍攝瘦身廣告,見她大騷玉背和長腿,繼續Keep住Fit爆身形!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!