掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

湊細佬又跪又抱 陳嘉桓嗌攰過開工 __,陳嘉桓,

陳嘉桓真係好家姐呀!藝人陳嘉桓(Rose)近期忙於拍攝新戲,她在戲中飾演惡爆師姐警花。日前難得放假,Rose即刻由拍戲硬淨mode轉番溫柔好家姐mode,與母親及14個月大的弟弟Johnson去尖沙咀逛街,Johnson眼大大咁,仲極似「天線得得B」,十分可愛!Johnson亦深得家姐痛錫,逛街期間,Rose全程貼身照顧弟弟。畀細佬玩謝眾人先到玩具店閒逛,Johnson一入到玩具店即十分活躍四周圍 ...




其他影片:>>






陳嘉桓真係好家姐呀!

藝人陳嘉桓(Rose)近期忙於拍攝新戲,她在戲中飾演惡爆師姐警花。日前難得放假,Rose即刻由拍戲硬淨mode轉番溫柔好家姐mode,與母親及14個月大的弟弟Johnson去尖沙咀逛街,Johnson眼大大咁,仲極似「天線得得B」,十分可愛!Johnson亦深得家姐痛錫,逛街期間,Rose全程貼身照顧弟弟。

畀細佬玩謝

眾人先到玩具店閒逛,Johnson一入到玩具店即十分活躍四周圍走,Rose只好跟着弟弟跑來跑去。現場所見,Rose又跪又抱咁,明顯畀弟弟玩到謝,就連她最愛的芭比公仔,都不敢望多眼,一切以弟弟行先,果然是一位好家姐。

被誤會做媽咪

事後《東網》致電Rose,問到是否放假攰過拍戲?Rose笑言:「係呀,每次湊佢都好似做劇烈運動咁,係咁起身踎底,可以修到大腿肌肉!」問到湊細佬有甚麼笑料時,Rose謂:「有時同細佬去街,啲街坊會誤會我係細佬個媽咪,可能覺得我哋有啲似樣,好搞笑。」

戀事隨緣

11月8日是Rose 24歲生日,她直言沒有特別節目,主要都是跟家人一起過。問到生日願望是否希望找個男朋友時,Rose笑言:「呢啲順其自然,今年就簡簡單單咁過,同屋企人一齊,都好開心。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!