掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

陳國峰結婚 兄弟幫慘被姊妹團辣招糟質 __,陳國峰,國峰,

為兄弟冇計啦,頂硬上。今日是無綫藝人陳國峰與太太Wing補擺婚宴的大喜日子,《兄弟幫》一班型男主持化身兄弟團搶晒新郎鏡,由范振鋒(阿范)、梁烈唯、林盛斌等人為陳國峰擔任兄弟,不過今次兄弟幫慘被姊妹團玩殘,難逃她們精心炮製的「辣招」!跳石春墊勁尖勁痛擔任兄弟的阿范,講到被迫扮女人,他笑言對一班最愛扮嘢的兄弟們而言是「基本嘢」,他說:「開門利是唔甘,女人衫同假髮亦都係好基本嘢,班姊妹仲安排我哋跳PPA ...




其他影片:>>






為兄弟冇計啦,頂硬上。

今日是無綫藝人陳國峰與太太Wing補擺婚宴的大喜日子,《兄弟幫》一班型男主持化身兄弟團搶晒新郎鏡,由范振鋒(阿范)、梁烈唯、林盛斌等人為陳國峰擔任兄弟,不過今次兄弟幫慘被姊妹團玩殘,難逃她們精心炮製的「辣招」!

跳石春墊勁尖勁痛

擔任兄弟的阿范,講到被迫扮女人,他笑言對一班最愛扮嘢的兄弟們而言是「基本嘢」,他說:「開門利是唔甘,女人衫同假髮亦都係好基本嘢,班姊妹仲安排我哋跳PPAP,又要喺石春墊上面跳,佢哋唔知邊度買返嚟,勁尖勁痛!」

食到想嘔

講到最「辣」一關,阿范笑說:「班姊妹要我哋戴住牙套食蕉,仲要整啲Cream喺上面,要舔晒啲Cream再食,食到想嘔,跟住佢哋好貼心安排我哋用芥辣刷牙,刷完牙再用勁辣漱口水漱口!除咗食物仲有飲品、甜品,班姊妹準備咗鹹竹蜂啫喱,睇住我哋一隻隻咁吞,我頂唔住噴咗出嚟,成隻曱甴咁,嚇到佢哋散晒!」

抱得美人歸咀足廿秒

經過重重「勁辣」關卡後,最後由陳國峰出手跪地向老婆講出愛的宣言:「我會好好咁照顧你,你願意交呢個承諾畀我嘛?願唔願意?」但係陳國峰又自問自答:「梗係願意啦,我哋今日結婚,我以後會好好照顧你,我愛你一生一世。」新娘最終被陳國峰感動,大聲講:「我願意!」陳國峰終於成功抱得美人歸,而此時范振鋒等兄弟落力起哄要一對新人咀嘴,更要不停自轉咀足二十秒,阿范更得意地透露成功叫得外父外母咀嘴,認真搞笑!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!