掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

做女時真係護士》千嬅護士制服誘 余文樂 : 我睇完都嘩呀! __,余文樂,楊千嬅,千嬅,

做女時真係護士》千嬅護士制服誘余文樂:我睇完都嘩呀!話說《志明與春嬌》又來到第三集喇!今次新片就改叫《春嬌救志明》,同樣由千嬅加余文樂呢對姐弟組合合作。來到第三次,究竟佢兩個仲咩火花呢?余文樂話︰「今次千嬅有啲性感嘢演出嘅!有性感演出嘅你唔好扮嘢!玩晒制服嗰啲咁樣嘅!我睇完我都嘩呀!」再問係咪扮番千嬅老本行護士,千嬅就淨係肯答︰「專業人士」。專業人士有好多種,但可以令到余文樂咁大反應話︰「嘩!我真 ...






  • 其他影片:>>






  • 做女時真係護士》千嬅護士制服誘 余文樂 : 我睇完都嘩呀!
  • 話說《志明與春嬌》又來到第三集喇!今次新片就改叫《春嬌救志明》,同樣由千嬅加余文樂呢對姐弟組合合作。來到第三次,究竟佢兩個仲咩火花呢?余文樂話︰「今次千嬅有啲性感嘢演出嘅!有性感演出嘅你唔好扮嘢!玩晒制服嗰啲咁樣嘅!我睇完我都嘩呀!」

    再問係咪扮番千嬅老本行護士,千嬅就淨係肯答︰「專業人士」。專業人士有好多種,但可以令到余文樂咁大反應話︰「嘩!我真係無講過呀!」睇怕都應該係護士Look啦! 


    鍾意就快D Share啦!