掃呢頁CODE去手機

2016年11月10日 星期四

女神幻滅!四眼心穎BB箍牙標痘… __,心穎,心穎BB,女神,黃心穎,

心穎BB呀…………………藝人黃心穎、黃智雯、黃智賢、C君及麥嘉倫等現身電視城,出席新劇《雜警奇兵》造型記者會。心穎以四眼、箍牙、痘痘Look示人,講解角色時,被拍檔C君取笑流口水,智雯則戴上道具假肚,扮懷孕6個月的孕婦。而負責擔任司儀的麥嘉倫,則似是身體不適,面部表情欠自然。兜個圈讚自己靚心穎坦言甚Like自己嘅箍牙Look,她說:「頭先好多同事都覺得呢個Look好襯我,我5年級時都係箍牙戴眼鏡, ...




其他影片:>>






心穎BB呀…………………

藝人黃心穎、黃智雯、黃智賢、C君及麥嘉倫等現身電視城,出席新劇《雜警奇兵》造型記者會。心穎以四眼、箍牙、痘痘Look示人,講解角色時,被拍檔C君取笑流口水,智雯則戴上道具假肚,扮懷孕6個月的孕婦。而負責擔任司儀的麥嘉倫,則似是身體不適,面部表情欠自然。

兜個圈讚自己靚

心穎坦言甚Like自己嘅箍牙Look,她說:「頭先好多同事都覺得呢個Look好襯我,我5年級時都係箍牙戴眼鏡,不過就冇乜青春痘,嗰時我皮膚黑啲,因為鍾意打籃球。講到戴牙箍,我好有經驗!劇中我會變番靚,變番平時嘅我囉!」

介意同C君拍咀戲?

心穎又指與C君有感情線,她說:「今次第一次同C君喺戲劇上合作,我估佢應該會爆肚作對白,到時我可以學嘢。C君絕對係有才華嘅男仔,好有急才,通常搞笑嘅人,識嘅嘢好多,咁先搞到笑!(有親熱戲?)我咁嘅樣應該冇,變靚之後就未知。(介意拍咀戲?)應該唔介意,但箍牙嗰陣就唔好,大家都痛!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!