掃呢頁CODE去手機

2016年11月10日 星期四

阿 Yu使錢 算過度過 [壹週刊 - 1392] __,阿 Yu,趙頌茹,M1,

同你吟一吟阿Yu使錢 算過度過因為個樣生得有幾分似Sammi,令趙頌茹當年有機會由model轉做歌手,不過各人頭上一片天,「翻版鄭秀文」命數同原裝正版兩個世界。周永恒唔肯配合簽字,阿Yu單方面申請離婚,出年年初就夠期,可以正式同前夫撇清關係。早個禮拜,染到全頭金嘅阿Yu喺中環做完嘢,行去搭港鐵經過Topshop、Zara,走入去巡個圈,買咗一細袋,就收手。買衫置裝,就算係平價貨,都要算過度過先郁手 ...


同你吟一吟

阿 Yu使錢 算過度過

因為個樣生得有幾分似 Sammi,令趙頌茹當年有機會由 model轉做歌手,不過各人頭上一片天,「翻版鄭秀文」命數同原裝正版兩個世界。

周永恒唔肯配合簽字,阿 Yu單方面申請離婚,出年年初就夠期,可以正式同前夫撇清關係。早個禮拜,染到全頭金嘅阿 Yu喺中環做完嘢,行去搭港鐵經過 Topshop、 Zara,走入去巡個圈,買咗一細袋,就收手。

買衫置裝,就算係平價貨,都要算過度過先郁手。冇辦法!前夫一個崩都唔俾,要養兩個女,阿 Yu同朋友合作搞網上賣衫搵錢,但都要節衣縮食,愈搬愈細,先頂得住。

買衫換季,冬裝價錢郁吓手都幾嚿水,阿 Yu攞上手度吓,過完癮算數。

阿 Yu摸住條短裙唔捨得放手,但最後都係嫌貴冇買。

行完 Topshop同 Zara兩間平價鋪,阿 Yu就落地窿搭港鐵返歸。

大女信希六歲,細女愛希就四歲,阿 Yu母兼父職,搞網上賣衫, home office方便湊女。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!