掃呢頁CODE去手機

2016年11月10日 星期四

謝絕異性約會 龔嘉欣望再公開就係結婚 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

吓…嘉欣都要相睇?藝人龔嘉欣、鄧佩儀(Gloria)、張繼聰(阿聰)及蕭正楠等,於觀塘宣傳台慶劇《幕後玩家》。期間晒腿兼晒腰亮相的嘉欣與眾演員大玩電動平衡車比賽,嘉欣及鄧佩儀更玩至忘形露出打底褲。於眾女之中揸車最狠的嘉欣強調自己行車相當安全:「其實我揸車好安全,冇被扣過分。」她又笑言着足3條褲打底,故放心玩賽車。買樓當生日禮物而下月生日的嘉欣又指屆時將於工作中度過,因要與陳凱琳及黃浩然開拍民初劇。 ...


吓…嘉欣都要相睇?

藝人龔嘉欣、鄧佩儀(Gloria)、張繼聰(阿聰)及蕭正楠等,於觀塘宣傳台慶劇《幕後玩家》。期間晒腿兼晒腰亮相的嘉欣與眾演員大玩電動平衡車比賽,嘉欣及鄧佩儀更玩至忘形露出打底褲。於眾女之中揸車最狠的嘉欣強調自己行車相當安全:「其實我揸車好安全,冇被扣過分。」她又笑言着足3條褲打底,故放心玩賽車。

買樓當生日禮物

而下月生日的嘉欣又指屆時將於工作中度過,因要與陳凱琳及黃浩然開拍民初劇。她笑言本來打算下月生日前買樓當生日禮物,但目前只在睇樓階段:「睇嚟要生日後先買。(叫人送樓?)我有骨氣要自己買。」問她為何不幫層樓搵男主人?嘉欣就明言要謝絕異性約會:「有朋友安排相睇飯局畀我,我都推咗。我唔想再有緋聞,謝絕異性約會,希望再公開就已經係結婚!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!