掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

信超蓮沙律係煙幕 鄧麗欣 __,鄧麗欣,何超蓮,超蓮,

兩人回答記者提問時咁有默契,睇嚟有啲嘢喎。歌手鄧麗欣(Stephy)率領自己的排球隊Loey出席「仁濟xLoey聯校女子排球友誼賽」,而之前傳出追求Stephy的大埔足球隊主席蔡尚圻亦親自現身捧場,大合照時兩人雖然站在一起,但中間明顯有「少少距離」,而蔡尚圻則顯得有點靦腆。緋聞男友蔡尚圻捧場Stephy表示今日都會落場參加友誼賽,她透露球隊目的是想多些小朋友能接觸到排球,這次亦是第一次以球隊名義出 ...




其他影片:>>






兩人回答記者提問時咁有默契,睇嚟有啲嘢喎。

歌手鄧麗欣(Stephy)率領自己的排球隊Loey出席「仁濟 x Loey聯校女子排球友誼賽」,而之前傳出追求Stephy的大埔足球隊主席蔡尚圻亦親自現身捧場,大合照時兩人雖然站在一起,但中間明顯有「少少距離」,而蔡尚圻則顯得有點靦腆。

緋聞男友蔡尚圻捧場

Stephy表示今日都會落場參加友誼賽,她透露球隊目的是想多些小朋友能接觸到排球,這次亦是第一次以球隊名義出席慈善友誼賽。講到緋聞男友蔡尚圻來支持?Stephy說:「大家係朋友啫,咁我上次有支持佢,佢今次支持番我。(想追你?)佢唔敢啦,佢都唔想,都唔知佢鍾意邊類型。」再問可會叫小方來捧場?Stephy笑說:「點敢叫佢嚟,嚟咗啲焦點會錯咗啦。」

信晒小方

講到今日方力申出席另一個活動時,被問到可會主動聯絡Stephy時,小方答會私下和她「四四六六拆掂佢」?Stephy笑謂:「咁你哋畀我哋拆咗先啦,都未拆!(話一直都係朋友關係唔使特登搵?)都係,唔使刻意搵,在心中。(小方都係咁講,你哋真係好夾?)隨緣啦。」對於小方稱雖沒有聯絡,但有向同事八卦她的事?Stephy笑言都有follow對方的事,知對方繼續有做運動。

再提到小方表示與何超蓮及沙律(張沛樂)的緋聞都是假的?Stephy謂:「佢話唔係就係。(信佢?)佢話唔係嘛!(你依家係咪多咗好多空間識異性朋友?)不嬲都好多空間,亦唔介意同任何人做朋友。」

Kary唔追究邊個係「鬼」

另外問到可有見過吳雨霏(Kary)?Stephy說:「之前一路都有,不過報道出咗就未見。(一早知佢小產?)嗰時係有陪佢,同佢傾偈,知佢依家出返嚟做嘢都替佢開心,嗰時係擔心佢健康。」談到Kary表示「好少人知件事」,問到可知誰是「內鬼」?Stephy謂:「始終一個知,十個都會知,好難話係邊個,亦冇得話怪邊個,依家Kary冇事亦都唔會再追究(怕唔怕誤會你?) 唔會,佢知我最口密。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!