掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

霍汶希買到「㷫」 變裝透視晒事業線 __,霍汶希,

霍汶希出動Shopping,買到「㷫」起時,變裝露出透視上衣!女強人霍汶希(Mani)日前難得有空便相約女友人到中環行街,當日下午3時多,似是急趕置裝的她出出入入多間名店試不停,睇完衫又試鞋,原本密密實實戴頸巾圍到上頸的她,買到「㷫」起,即場將揀啱嘅衫着上身,由密實打扮,即時變為露出透視上衣及深長事業線!做過模特兒嘅Mani天生麗質,年過40保養得宜一樣索到爆!Mani未幾已買了數袋戰利品,意猶未 ...




其他影片:>>






霍汶希出動Shopping,買到「㷫」起時,變裝露出透視上衣!

女強人霍汶希(Mani)日前難得有空便相約女友人到中環行街,當日下午3時多,似是急趕置裝的她出出入入多間名店試不停,睇完衫又試鞋,原本密密實實戴頸巾圍到上頸的她,買到「㷫」起,即場將揀啱嘅衫着上身,由密實打扮,即時變為露出透視上衣及深長事業線!做過模特兒嘅Mani天生麗質,年過40保養得宜一樣索到爆!Mani未幾已買了數袋戰利品,意猶未盡的她再往其他舖頭掃貨。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!