掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

【未結婚先爆喊】鍾麗緹華麗行頭曝光 __,鍾麗緹,鍾麗,

齋睇相,連小編都好期待鍾麗緹聽日嘅婚宴呀!聽日係鍾麗緹同張倫碩結婚嘅大日子!呢對恩愛到爆嘅「準新人」,今日先後喺微博放閃倒數迎接大日子!而較早時間,新娘嘅行頭亦相繼曝光。以海洋為是次婚宴主題嘅鍾麗緹,婚紗設計亦與主題相呼應。根據曝光嘅行頭照片,鍾麗緹婚紗上面有數條充滿中國風嘅「珠片魚仔刺繡」,既華麗又可愛。而性格活潑嘅鍾麗緹,其為婚宴所準備嘅首飾亦捨棄貴價鑽石,而是色彩繽紛的珠寶。另根據照片,鍾麗 ...


齋睇相,連小編都好期待鍾麗緹聽日嘅婚宴呀!

聽日係鍾麗緹同張倫碩結婚嘅大日子!呢對恩愛到爆嘅「準新人」,今日先後喺微博放閃倒數迎接大日子!而較早時間,新娘嘅行頭亦相繼曝光。

以海洋為是次婚宴主題嘅鍾麗緹,婚紗設計亦與主題相呼應。根據曝光嘅行頭照片,鍾麗緹婚紗上面有數條充滿中國風嘅「珠片魚仔刺繡」,既華麗又可愛。而性格活潑嘅鍾麗緹,其為婚宴所準備嘅首飾亦捨棄貴價鑽石,而是色彩繽紛的珠寶。

另根據照片,鍾麗緹在試婚紗期間已忍不住喜極而泣,果然是一位感性的準新娘子。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!