網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月4日 星期五

陳自瑤:至索人妻系列 陳自瑤零包袱彈走妹妹仔 __,陳自瑤,

人妻個Market其實仲大過一眾咪神,嗰種味道,你懂的!!!人妻!係有一種特別嘅魅力,好多時仲殺食過啲「妹妹仔」,你以為佢哋結咗婚之後會收收埋埋,但反而有咗家室後愈嚟愈放,所以「人妻」並唔係一個包袱,而係攞正牌晒Body!喺秋天為大家帶嚟衣服嘅時候,係時候同大家數吓「至索人妻Sss」喇!29歲林夏薇結婚1年幾嘅佢,身形一向瘦削,沒有超豐滿身材但係勝在夠平均,加埋佢個少女素顏,真係巧有味道!早前佢老 ...


人妻個Market其實仲大過一眾咪神,嗰種味道,你懂的!!!

人妻!係有一種特別嘅魅力,好多時仲殺食過啲「妹妹仔」,你以為佢哋結咗婚之後會收收埋埋,但反而有咗家室後愈嚟愈放,所以「人妻」並唔係一個包袱,而係攞正牌晒Body!喺秋天為大家帶嚟衣服嘅時候,係時候同大家數吓「至索人妻Sss」喇!

29歲林夏薇

結婚1年幾嘅佢,身形一向瘦削,沒有超豐滿身材但係勝在夠平均,加埋佢個少女素顏,真係巧有味道!早前佢老公仲親自幫佢操刀影水着寫真,所以邊個話人妻唔露得㗎!

35歲楊洛婷

2014年12月結婚,鬼妹仔性格嘅佢豪言豪「乳」迷倒唔少網民,曾經講過一句:「You are forever in between my legs.(你永遠夾在我兩腿中間。)」真係令人充滿幻想!Fit爆身材加上古銅色肌膚,正宗火辣人妻真係當之無愧!

35歲陳自瑤

最後不得不提就當然係佢,2011年結婚,喺翌年生咗個女,冇走樣之餘仲愈嚟愈索!近年嚟仲見佢係咁做Gym操Body,所以話呢~做運動嘅女仔……有付出就當然有收穫,有收穫就當然要同大家分享成果呢位人妻大方喺網上晒比堅尼噴血照,點睇都唔似生過,有前有後又有腿,所以識睇就梗係睇人妻

雖然,一班上位咪神好似32.5C「蜜桃胸」陳庭欣同34D張秀文BB咁,佢哋係好有本錢無論私下定喺公開場合都經常性感示人,又準時「派糧」,不過呢班人妻咁鬼索,佢哋都要行埋一邊呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!