網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月4日 星期五

同拍劇一樣 龔嘉欣曾遇過賤男出軌 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣現實都遇過賤男出軌。藝人龔嘉欣於無綫劇集《幕後玩家》中飾演黃宗澤(Bosco)的太太,戲中育有一位囡囡,首次飾演媽媽的她笑謂在戲中要比平時更溫柔,談到劇中的Bosco多次背妻偷食,女友一籮籮,她則「扮唔知」,她直認現實中曾有一段感情是男方出軌,但她未有大吵大鬧,選擇離開,她說:「有陣時係個天要畀你知,試過睇到一啲訊息,一睇就知男友同個位女仔關係唔係朋友咁簡單,連ILoveYou都有講,問佢, ...


龔嘉欣現實都遇過賤男出軌。

藝人龔嘉欣於無綫劇集《幕後玩家》中飾演黃宗澤(Bosco)的太太,戲中育有一位囡囡,首次飾演媽媽的她笑謂在戲中要比平時更溫柔,談到劇中的Bosco多次背妻偷食,女友一籮籮,她則「扮唔知」,她直認現實中曾有一段感情是男方出軌,但她未有大吵大鬧,選擇離開,她說:「有陣時係個天要畀你知,試過睇到一啲訊息,一睇就知男友同個位女仔關係唔係朋友咁簡單,連I Love You都有講,問佢,佢選擇唔認,咁我就選擇走!」記者多次追問該前男友是否圈中人,封口的她未肯透露,認為事件是令她成長的其中一個經歷!

未想到要踏入婚姻、生兒育女的她,今次飾演媽媽有另一番體會,她說:「初初都驚架,同小朋友拍戲係難,但呢個妹妹真係好乖,戲裏戲外佢都叫我做媽咪,好似一家人咁sweet!」談到Bosco劇中偷食,嘉欣謂若在婚姻中遇到這些事,必須雙方坐低慢慢傾:「我唔會扮唔知,亦唔會發難,結咗婚要顧慮嘅嘢多咗,仲要睇吓有冇小朋友,當然係會嬲,但都要了解發生咩事!」

單身幾年的她一直被催拍拖,雖然緋聞男友為數不少但她表示都只是新聞,又笑指自己:「Dry到唇都裂」不過她未有急着找男友,只想專心工作不想扯上任何人。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!