網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月4日 星期五

余黨無埞企》樂易玲發威翻身 洪永城做佈景板黑晒面 __,洪永城,樂易玲,



其他影片:>>






邵氏有大搞作,負責打骰嘅樂大媽一面光煥發,話晒終於可以一吐之前烏氣,心情靚一靚。之不過,屬於余詠珊個派人就唔多好受啦!當日活動睇下排位,就知發生咩事。好似洪永城、蕭正楠上緊位咋,未坐正㗎,被安排做人肉佈景板,睇落都叫當眼位置,但係再望真啲,阮兆祥同梁烈唯同啲大粒佬企喺頭排,點解?咪就係因為樂大媽囉!就算之前祥仔佢哋側側面都好,但都係同大台啲阿哥阿姐平排,前面又有黃百鳴等等大老細,點影都唔會走甩佢哋 ...


邵氏有大搞作,負責打骰嘅樂大媽一面光煥發,話晒終於可以一吐之前烏氣,心情靚一靚。之不過,屬於余詠珊個派人就唔多好受啦! 當日活動睇下排位,就知發生咩事。

好似洪永城、蕭正楠上緊位咋,未坐正㗎,被安排做人肉佈景板,睇落都叫當眼位置,但係再望真啲,阮兆祥同梁烈唯同啲大粒佬企喺頭排,點解? 咪就係因為樂大媽囉!

就算之前祥仔佢哋側側面都好,但都係同大台啲阿哥阿姐平排,前面又有黃百鳴等等大老細,點影都唔會走甩佢哋,鏡頭就到啱啱好,仲可以一齊祝酒,跟得樂大媽果然唔同啲,難怪洪永城塊面黑過墨斗! 

話晒當日個一哥一姐企係前排祝酒,就連女朋友唐詩詠都有份企喺前面仲同馬明一齊祝酒。自己呢?就同其他二、三線藝人企係佈景板後面,前前後後成粒鐘,係臨LAST 晒冷先見到自己。你睇佢嘅笑容幾勉強……唉! 


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!