掃呢頁CODE去手機

2016年11月12日 星期六

地產:漫畫家Cuson買樓全靠港女老婆 __,港女,

樓價愈升愈貴,好多首置客不靠身邊人幫忙,確實難以上車,早前我們就報道過網絡作家于日辰,當年買樓就是「靠母幹」,至於另一位在網絡當紅的漫畫家Cuson,買樓更是靠港女老婆!Cuson自認是「無腳嘅雀仔」又曾經表明不想做樓奴,但最後點解又會買樓?買樓個一刻,Cuson話連銀行估價都唔知係乜!佢無刻意儲錢,老婆CaCa仲要儲埋佢個份?佢仲話,新屋裝修連傢俬10萬蚊都唔使!Cuson話你知,做樓奴唔使捱麵 ...




其他影片:>>






樓價愈升愈貴,好多首置客不靠身邊人幫忙,確實難以上車,早前我們就報道過網絡作家于日辰,當年買樓就是「靠母幹」,至於另一位在網絡當紅的漫畫家Cuson,買樓更是靠港女老婆!

Cuson自認是「無腳嘅雀仔」又曾經表明不想做樓奴,但最後點解又會買樓?

買樓個一刻,Cuson話連銀行估價都唔知係乜!

佢無刻意儲錢,老婆CaCa仲要儲埋佢個份?

佢仲話,新屋裝修連傢俬10萬蚊都唔使!

Cuson話你知,做樓奴唔使捱麵包,娶個港女老婆就搞掂晒!想知道佢點上車,上車後生活又有乜嘢變化,就即刻睇片喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!